[3DSMAX] Track View key tangents willen niet?

Pagina: 1
Acties:

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik heb een camera met "path constrain" aan een spline gekoppeld, en die volgt hij nu netjes. Nu wil ik een vertraagde start en einde, "ease" in en uit dus.

In de track view staat nu een rechte lijn met een begin en eind key. Alleen krijg ik van deze keys geen tangents te zien. (show tangents staat aan).

Ook als ik de tangents verander met de knopjes gebeurd er niks, alsof er helemaal geen tangents zijn.

Ben ik gek of is dit een limitatie van path contstrain of weet ik gewoon niet genoeg :)

specs

• Cavorka
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-03-2018

Cavorka

Internet Entrepreneur

Ik heb er net ook even mee gespeeld en het lijkt erop dat alle keys alleen maar 'recht' kunnen zijn, en dus geen tangents kunnen hebben. Ik had wat keys toegevoegd, maar ook die gaven geen smoothe curve als ik ze bewoog...

Het lijkt erop dat je niet gek bent. :)

the-blueprints.com - The largest free blueprint collection on the internet: 50000+ drawings.

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ok, maar dan, ik wil "easen" vrdmme!! :) Of zou je met het pad moeten spelen of zo...

specs

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01 20:20
Weldegelijk mogelijk :)

Zodra je in je trackview een keyframe geslecteerd hebt scroll je in de linker tree naar een geel knopje "percent". Als je hier rechtermuisknop op drukt > assign controller opent er een floating window met de optie "bezier float". Klik deze aan et voila. Je hebt een curve!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

cool weer wat geleerd :) dank je

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Gigabyte Gaming OC 16G 5080 RTX, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Pagina: 1