Hier dan 4 van mijn eerste foto's gemaakt met de 400D, lichtjes bewerkt in PS...

Kan niet stoppen met ontploffen!
[ Voor 9% gewijzigd door Aristos op 28-03-2007 12:06 ]
Verwijderd
Als je in de titel [showcase] plaatst wordt er een hoop van je verwacht en zal men ook 'kritischer' naar je foto's kijkenVerwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 12:14:
Ik weet dat het nog niet je van het is maar ik ben nog maar een beginner he, ga binnenkort eens een cursusje doen... ik vond 2 zelf ook erg mooi, heb ik ook veel moeite voor gedaan en dat loont zie je wel
{signature}
{signature}
Nee rammelt bij mij niet voor zover ik weet. Nooit echt op gelet moet ik toegeven.Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 12:54:
Berimbau, rammelt jouw 400D ook of niet? was ik ff benieuwd naar...
Zal je orientatie-sensor wel zijn, die zorgt er voor dat je foto's meteen goed georienteerd staan, dus lijkt me prima verder (maar ik heb jouw gerammel niet gehoord natuurlijkVerwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 12:54:Berimbau, rammelt jouw 400D ook of niet? was ik ff benieuwd naar...
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Ik weet niet hoe ver je wilt reizen maar ik weet toevallig dat dit wel een goede cursus moet zijn.Weet iemand in de buurt van Delft een goede cursus dSLR fotografie?
Zou wel leuk zijn als je dan ook even zou aangeven hoe, wat en waar...Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 16:13:
IN Delft kun je zelfs een cursus volgen. Tenminste, als student...
The devil is in the details.
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq