Hoi allemaal!
Ik ben van plan om een nieuwe PC te kopen, en Dell doet nu een aantal interessante acties... Ik heb nu een laptop van Dell, en ben er vrij tevreden over, maar hij is aan vervanging toe. Ik ken helemaal niet zoveel van computers, en vroeg me af of jullie misschien willen helpen om te kijken of dit systeem goed is of niet. Mijn budget is ongeveer 1000-1100 euro, voor een compleet systeem, scherm en luidsprekers inclusief. Dit is wat ik heb samengesteld:
AMD® Live-technologie - AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 5000+
BESTURINGSSYSTEEM Legitieme Windows Vista™ Home Premium
ONDERSTEUNINGS - SERVICES Collect & Return-service, slechts 1 jaar
MONITOR Dell™ 20-inch zwarte breedbeeldflatpanel (E207WFP)
GEHEUGEN 2.048 MB [2 x 1.024] 533 MHz Dual Channel DDR2-geheugen
HARDE SCHIJF 320 GB Serial ATA harde schijf (7.200 rpm) met 8 MB DataBurst™-cache
OPTISCH(E) STATION(S) 16x DVD+/-RW-station bewerken
GRAFISCHE KAART 256 MB ATI® Radeon® X1300 Pro grafische kaart
PRINTER Gratis Dell 926 Photo All-In-One Inkjet Printer
GELUIDSKAARTEN Geïntegreerde 7.1-kanaals high-definition audio
LUIDSPREKERS Dell™ A525-luidsprekers met subwoofer
TOETSENBORD Dell™ Enhanced USB-multimediatoetsenbord (zwart) - Belgisch (AZERTY)
MUIS Dell Premium optische muis met schuifwiel bewerken
DISKETTE / MEDIASTATIONS Interne 13-in-1 geheugenkaartlezer bewerken
TV-TUNERS Geïntegreerde analoge PCI-kaart voor tv-tuner & Dell™ (MCE/Premium/Ultimate)-afstandsbediening
De computer gaat vooral gebruikt worden voor gewoon kantoorwerk, en af en toe een game, maar helemaal geen nieuwe of zware spelletjes. De gewone dingen dus: muziek luisteren, Outlook, MSN, internet, enz...
Ik ben van plan om een nieuwe PC te kopen, en Dell doet nu een aantal interessante acties... Ik heb nu een laptop van Dell, en ben er vrij tevreden over, maar hij is aan vervanging toe. Ik ken helemaal niet zoveel van computers, en vroeg me af of jullie misschien willen helpen om te kijken of dit systeem goed is of niet. Mijn budget is ongeveer 1000-1100 euro, voor een compleet systeem, scherm en luidsprekers inclusief. Dit is wat ik heb samengesteld:
AMD® Live-technologie - AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 5000+
BESTURINGSSYSTEEM Legitieme Windows Vista™ Home Premium
ONDERSTEUNINGS - SERVICES Collect & Return-service, slechts 1 jaar
MONITOR Dell™ 20-inch zwarte breedbeeldflatpanel (E207WFP)
GEHEUGEN 2.048 MB [2 x 1.024] 533 MHz Dual Channel DDR2-geheugen
HARDE SCHIJF 320 GB Serial ATA harde schijf (7.200 rpm) met 8 MB DataBurst™-cache
OPTISCH(E) STATION(S) 16x DVD+/-RW-station bewerken
GRAFISCHE KAART 256 MB ATI® Radeon® X1300 Pro grafische kaart
PRINTER Gratis Dell 926 Photo All-In-One Inkjet Printer
GELUIDSKAARTEN Geïntegreerde 7.1-kanaals high-definition audio
LUIDSPREKERS Dell™ A525-luidsprekers met subwoofer
TOETSENBORD Dell™ Enhanced USB-multimediatoetsenbord (zwart) - Belgisch (AZERTY)
MUIS Dell Premium optische muis met schuifwiel bewerken
DISKETTE / MEDIASTATIONS Interne 13-in-1 geheugenkaartlezer bewerken
TV-TUNERS Geïntegreerde analoge PCI-kaart voor tv-tuner & Dell™ (MCE/Premium/Ultimate)-afstandsbediening
De computer gaat vooral gebruikt worden voor gewoon kantoorwerk, en af en toe een game, maar helemaal geen nieuwe of zware spelletjes. De gewone dingen dus: muziek luisteren, Outlook, MSN, internet, enz...