Toon posts:

[XP] Standaard programma werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
ik gebruik sinds ongeveer een jaar een programma genaamd "Radio Online" om muziekzenders te luisteren. Dit werkte altijd perfect maar sinds ik windows opnieuw ingeïnstalleerd heb niet meer, het programma bestaat alleen uit een icoon in mijn system tray en zou moeten beginnen met spelen. Het programma heeft geen installatie nodig dus daar kan niets fout mee zijn. Als ik hem echter op wil starten verschijnt het icoon minder dan een halve seconde en verdwijnt weer voordat ik ook maar iets kan doen. In taakbeheer gebeurt hetzelfde, op deze manier kan ik dus zo goed als niet onderzoeken waarom hij dit doet, ik heb windows voor de eerste keer getweakt maar alleen de hele basic dingen.. Ik heb geen flauw idee of dat er iets mee te maken heeft. Heeft iemand een idee hoe dit kan, of waar ik meer informatie kan vragen over wat er fout gaat (in windows dus) of hopelijk zelfs een oplossing? Met het programma zelf is niets mis, heb hem op andere computers geprobeerd en werkte gewoon.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:06

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Is er een verschil in versie die je gebruikt? Misschien een bepaalde Windows Update of beveiligings programma dat niet compatible is met Radio Online. Wat zegt de FAQ van het programma over dit voorval en wat zegt het logboek van Windows? Misschien dat er een of andere .dll mist ofzo?

Commandline FTW

Verwijderd

Topicstarter
Hero Of Time schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 11:09:
Is er een verschil in versie die je gebruikt? Misschien een bepaalde Windows Update of beveiligings programma dat niet compatible is met Radio Online. Wat zegt de FAQ van het programma over dit voorval en wat zegt het logboek van Windows? Misschien dat er een of andere .dll mist ofzo?
Er is geen verschil in de versie die ik gebruik, ik heb gewoon de normale standaard updates (dus dezelfde als bij de vorige installatie). Het prorgamma heeft geen FAQ, het is freeware, en bestaat uit een exe bestand, een bestand met de zenders en een handleiding hoe je de zenders kunt wijzigen (heb ik niet gedaan). De logboeken van Windows geven ook niets weer.

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-02 18:05

DeMoN

Pastafari

In welke taal is het programma geschreven? Meestal zijn dit soort tooljes gewoon in VB geschreven. Deze dus al op je box staan?
http://www.microsoft.com/...73077FFB3C&displaylang=en

En anders al zitten spelen met de compatibility mode in XP? (rechter muisknop, properties)

[ Voor 16% gewijzigd door DeMoN op 28-03-2007 12:31 ]

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Staat erop maar verandert niks... Ik heb geen idee in welke taal het programma geschreven is.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2007 12:35 ]

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-02 18:05

DeMoN

Pastafari

Virusscanner, firewalls, alles uit? Al in veilige modus getest? Al met die compabiliteitsmodues zitten spelen?

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
DeMoN schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 12:36:
Virusscanner, firewalls, alles uit? Al in veilige modus getest? Al met die compabiliteitsmodues zitten spelen?
Ik heb al die dingen geprobeerd, allemaal hetzelfde verhaal, heel even verschijnt het icoon in de system tray en dan verdwijnt hij weer zonder melding.
Pagina: 1