[Guild Wars] Attribute points

Pagina: 1
Acties:

• eSCe
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-11 23:55
Hallo,

Ik ben nu al een héél tijdje bezig met mijn monk maar ik heb een groot probleem, ik heb maar 185 attribute points in totaal terwijl 200 het maximum is.
Ik heb dus nog 1 '15 attribute' quest nog niet gedaan, maar kan ik zien welke? want ik vrees dat ik deze per ongeluk zou weggedaan hebben (met abondon)

ik weet dat vanyi in droks er 1 geeft maar blijkbaar heeft ze me de quest niet, of heb ik hem al gedaan (zou kunnen, heb een slecht geheugen :+ )
de andere 15att quest kun je doen door eerst The forgotten ones & forgotten wisdom te doen van Annelle Fipps. maar helaas heeft die mij ook geen quest 8)7

Kan ik op een of andere manier een abondon quest terug zien of kijken welke quests ik al gedaan heb?

en ja ik ben ascended, heb alle missies al gedaan maar ik wil die verdomde xtra attibute points :(

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:21

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het Grote Guild Wars Topic deel 12 :) Daar zitten ook aantal prophecies kenners :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• eSCe
welja ik was aan het twijfelen waar ik het zou posten, aangezien het meer een probleem was dacht ik hier maar ik zal he ook ff kopieren in het topic :)

• eSCe
problem solved,

ik ben terug gelopen naar die sayiss ofzo en blijkbaar had ik die quest niet geaccepteerd :+