Ik ben even bezig op mijn I-book om de DCP 115 van Brother te installeren maar kom niet verder dan de machine laten printen. Bij het scannen gaat het 1 en ander fout. Krijg steeds een foutmelding en kan niet scannen. Verschillende dingen al uitgeprobeerd. Please help.
Het is hier geen stortplaats van los op (lees de FAQ
Als je eerste: meldt WAT je al gedaan hebt, zoals nieuwste drivers gedownload etc?
Als je eerste: meldt WAT je al gedaan hebt, zoals nieuwste drivers gedownload etc?
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Jawel ik heb de nieuwste drivers geinstalleerd, en zelfs de firmeware is geupdate. Het is juist een uitdaging voor de best of the best om zo'n conflict op te lossen toch of moet is zo'n post ergens anders plaatsen ballebek? Als jij weet waar ik zo'n post beter kan deponeren en een zinnig antwoord zou kunnen krijgen graag jou tip, ben net nieuw hier dus niet meteen haten aub geduld.
Al met al antwoord op je vraag nieuwste driver en nieuwste firmeware zijn go. Maar nog steeds geen scan, in tiger werkt dit wel, heb de os panther ook nog opnieuw geinstalleerd maar ook dan kan ik wel printen maar niet scannen. FAQ is gelezen, post ook geplaatst op andere forums en deze komen er ook helemaal niet uit handleiding ook doorgenomen.
Ik weet niet of eventueel de exacte foutmelding meer duidelijkheid zou geven maar deze wordt ook niet gegeven op me Ibook, hij scant en reageert gewoon niet. In mijn ibook geeft ie aan communicatie fout, soms ook CC0031 fout melding, waarnaar ik de patch heb gedownload van de brother site maar deze heeft het probleem ook niet verholpen.
Thanx voor je begrip Ballebek.
Al met al antwoord op je vraag nieuwste driver en nieuwste firmeware zijn go. Maar nog steeds geen scan, in tiger werkt dit wel, heb de os panther ook nog opnieuw geinstalleerd maar ook dan kan ik wel printen maar niet scannen. FAQ is gelezen, post ook geplaatst op andere forums en deze komen er ook helemaal niet uit handleiding ook doorgenomen.
Ik weet niet of eventueel de exacte foutmelding meer duidelijkheid zou geven maar deze wordt ook niet gegeven op me Ibook, hij scant en reageert gewoon niet. In mijn ibook geeft ie aan communicatie fout, soms ook CC0031 fout melding, waarnaar ik de patch heb gedownload van de brother site maar deze heeft het probleem ook niet verholpen.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2007 10:50 ]
Als je de FAQ had gelezen had je gezien dat dit geen stortplek is voor je problemen van "los op".Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 10:40:
Houdt in, er moet ook input komen van jezelf en zoals je NU tegen mij praat is al helemaal niet de bedoeling op GoT.
Sterker nog, ik heb geen eens zin meer om je te helpen, succes!
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Hoeft niet heb het probleem zelf opgelost, had niet verwacht ook dat jij het had kunnen oplossen, in elk geval bedankt voor je zinnige imput Ballebek ;-)
Wel geinig dat iemand die bij Brother werkt Tweakers nodig heeft om een Brother aan de praat te krijgen...
Als je hier langer zou zijn dan had je misschien in de gaten dat Ballebek een zeer behulpzame tweaker is met erg veel know-how. Een persoon die hier ook om wordt gewaardeerd door velen.
Maar wat is het antwoord op je probleem, ik ben eigenlijk wel benieuwd waar het aan lag. En als iemand hetzelfde probleem heeft dan kunnen ze dat altijd vinden door middel van de Search functie.
Maar wat is het antwoord op je probleem, ik ben eigenlijk wel benieuwd waar het aan lag. En als iemand hetzelfde probleem heeft dan kunnen ze dat altijd vinden door middel van de Search functie.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
als het in 3 uurtjes zelf te lossen is, waarom begint iemand er dan over?
Oh brother!
Oh brother!
Genoeg geflamed, of zullen we het omdopen tot het grote Ballebek fan topic
Zou je misschien ook willen melden hoe je het probleem hebt opgelostVerwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 14:49:
Hoeft niet heb het probleem zelf opgelost
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Pagina: 1