Download server -> client

Pagina: 1
Acties:

• asusk7m550
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08 11:49

asusk7m550

Athlon 550@500

Topicstarter
Wij hebben hier thuis een netwerk incl server.
We hebben casema en daarom gaat het downloaden niet snel, en ik wil zo nu en dan toch nog wat downloaden.
Daarom wil ik dit 's nacht laten doen. Hiervoor heb ik een progje nodig die voor mij download. Net zoals bv DAP oid. Alleen dan op afstand.

Snappen jullie het nog? Ik gelukkig wel.
Maar weet iemand iets hiervoor. Als het kan moet het onder win95/98/nt en 2000 werken.

THNX

It takes only a minute to get a crush on someone, an hour to like someone, and a day to love someone, but it takes a lifetime to forget someone.

Verwijderd

Probeer Getright maar eens zou ik zeggen
Kun je zlefs instellen hoelaat dat ie moet beginnen met downloaden. Is op tucows vast wel te vinden.

• asusk7m550
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08 11:49

asusk7m550

Athlon 550@500

Topicstarter
Maar dat wil ik zo niet. Want het komt nog wel eens voor dat ik me vergis in de grote van een bestand. En het dan op mijn eigen pc begin, en als ik ga slapen dat ie dan nog niet klaar is. En ik wil mijn eigen pc dan wel graag uit doen.
Iemand anders nog tips?

It takes only a minute to get a crush on someone, an hour to like someone, and a day to love someone, but it takes a lifetime to forget someone.

• pyravex
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-03-2023

pyravex

wa jij bob,stoel moet er staan

zoiets zoek ik nu ook....

maar wat je kan doen is getright op de serv zetten en dan met pcanywhere ofzo de url in getright zetten en zo d/l
:)

|we live in the history of a mad man Mr. G |

• mossel
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Begin dan niet met downloaden op je eigen pc, maar begin met downloaden op de server.

Ik snap het wel, maar ik begrijp het niet. [q]Bassie[/q]