It takes only a minute to get a crush on someone, an hour to like someone, and a day to love someone, but it takes a lifetime to forget someone.
Verwijderd
Probeer Getright maar eens zou ik zeggen
Kun je zlefs instellen hoelaat dat ie moet beginnen met downloaden. Is op tucows vast wel te vinden.
Kun je zlefs instellen hoelaat dat ie moet beginnen met downloaden. Is op tucows vast wel te vinden.
Maar dat wil ik zo niet. Want het komt nog wel eens voor dat ik me vergis in de grote van een bestand. En het dan op mijn eigen pc begin, en als ik ga slapen dat ie dan nog niet klaar is. En ik wil mijn eigen pc dan wel graag uit doen.
Iemand anders nog tips?
Iemand anders nog tips?
It takes only a minute to get a crush on someone, an hour to like someone, and a day to love someone, but it takes a lifetime to forget someone.
zoiets zoek ik nu ook....
maar wat je kan doen is getright op de serv zetten en dan met pcanywhere ofzo de url in getright zetten en zo d/l
maar wat je kan doen is getright op de serv zetten en dan met pcanywhere ofzo de url in getright zetten en zo d/l
|we live in the history of a mad man Mr. G |
Begin dan niet met downloaden op je eigen pc, maar begin met downloaden op de server.
Ik snap het wel, maar ik begrijp het niet. [q]Bassie[/q]