Toon posts:

[PHP] Mijn eerste software (PHPOnlineStat) graag kommentaar!

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben vanaf Januari bezig geweest om een eigen statistieken programma te schrijven in PHP.

Dit omdat ik PHP nog bijna niet kon (op de simpelste dingen na). En heb daarom een project bedacht genaamd PHPOnlineStats om php beter te leren kennen.

Nu heb ik gister officieel de eerste versie gelanceerd op www.disney.nl (onder HS Software).

Mijn vraag is "Is er iemand bereid om naar mijn code te kijken" en op en aanmerkingen te geven?

Ik heb geen leer meester en lees meestal op tweakers en andere fora's voor oplossingen die ik telkens tegen kwam. Maarja dit hoeven niet altijd de juiste oplossingen te zijn. Wellicht dat het dus veel beter kan, om het pakket te optimaliseren!

Dus als er verbeterpunten zijn dan hoor ik dat graag!

Ook tevens de beschrijving en disclaimer....ik had geen flauw idee hoe het precies moest maar heb het geprobeerd.

Wie o wie neemt de moeite?

Alvast bedankt.

Groeten

Ray
www.disney.nl

[ Voor 4% gewijzigd door NMe op 28-03-2007 09:52 ]

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

We zijn hier niet zo gecharmeerd van spam, en bovendien zijn we geen gratis testteam. :) Voor wat betreft het commentaar op je code denk ik dat je mijn post in je andere topic wel als uitgangspunt kunt nemen, en van daaruit verderbouwen.

Code review doen we hier in elk geval niet. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.