Toon posts:

[??] Geen geluid meer na verwijderen .dll? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste,
kan iemand me helpen? ik ben namelijk zonder geluid gevallen op mijn laptop ACER 17145Mi waarschijnlijk door het verwijderen zonder het te weten van de dll windows\system32\Winflyer32.dll.
Bij het opstarten krijg ik een melding dat deze laatste ontbreekt. Meer dan waarschijnlijk is deze noodzakelijk voor het geluid. Ik ben reeds gaan zoeken of ik deze dll niet kan downloaden maar geen enkele site kent hem of bied hem aan. Waar zou ik deze kunnen vinden en ben ik verplicht voor Format C te doen als het niet lukt deze te vinden. Reeds bedankt op voorhand aan de persoon die me kan helpen 2Lion

Verwijderd

je kunt ook gewoon de drivers van je geluidskaart reinstalleren...

• Mishmash
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-12-2023
geluidskaart verwijderen en weer opnieuw installeren heeft geen effect?

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

als ik in google zoek kom ik dit tegen
http://www.fileresearchce...WINFLYER32.DLL-10415.html

heb je recent een anti spyware gedraait cq geinstalleerd

Jsunnyreports

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-05 12:01

MRic3

Of praat ik weer poep?

idd. winflyer32.dll wil je echt niet hebben :+

Gewoon geluidsdrivers opnieuw installeren, mute knop controleren ;) of systeemherstel gebruiken.

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

2Lion, ik pas even je topictitel iets aan. Je huidige topictitel zegt toch net even iets te weinig over wat je probleem nu eigenlijk is. ;)

Verder, kijk uiteraard naar de tips die hier genoemd staan en geef zelf ook even nog aan wat je gedaan hebt. Geef een ietwat betere uitleg van je probleem, Dingen als waarschijnlijk door het verwijderen zonder het te weten van de dll windows\system32\Winflyer32.dll. zijn waarschijnlijk voor jou wel duidelijk, terwijl ik echt geen benul heb van wat je nu bedoeld. :) Ook is het handig om even te vermelden welk OS je gebruikt e.d.

Om thalantis en MRic3 ook nog ergens op te wijzen, niet alle bestanden genaamd winflyer32.dll hoeven malware te zijn. Zulke dingen kan je altijd het beste controleren door het bestand te uploaden naar [url=http://virusscan.jotti.org] of andere anti-virus scanners. ;)

offtopic:
Overigens nog welkom op GoT :w

Signature

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-05 12:01

MRic3

Of praat ik weer poep?

pasta schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 13:41:
Om thalantis en MRic3 ook nog ergens op te wijzen, niet alle bestanden genaamd winflyer32.dll hoeven malware te zijn.
Mag ik dan weer terug wijzen naar jou Pasta om te zeggen dat dat linkje 3 verschillende resultaten geeft en ik heb op alle 3 de sites gelezen dat het niet goed is (en dat terwijl mijn frans niet echt verder komt als ambulance). Altijd meerdere bronnen sjekken.. dat ben ik met je eens ;)

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

Verwijderd

Topicstarter
Aan alle mensen die me probeerden te helpen een grote DANK U WEL!! Uiteindelijk is het dan toch Format C geworden daar al de door jullie voorgestelde oplossingen niet hebben gewerkt. Dat ik nu nog maar antwoordt komt door het feit dat ik als TV cameraman 10 dagen ben afwezig geweest wegens een buitenlandse opdracht.
Groeten 2Lion
Pagina: 1