Ik heb een heel raar probleem met word 2003.
Mijn pa heeft op zn laptop een document gemaakt en gewoon opgeslagen.
De volgende dag dat hij het document opend waren de grafieken weg en zie je een wit veld ter grote van wat de grafiek was met links boven in de hoek een kruisje alsof je in html een verkeerd adres voor een afbeelding heb gegeven. Als er dubbel geklikt word op het rode kruisje dan word er wel een venster geopend waarin je alle gegevens en dergelijke van de grafiek kan invullen
Wat heb ik allemaal gedaan:
-Office 2003 opnieuw geinstalleerd
-Office 2003 geupdate
-Gescant op spyware
-Gescant op virussen
-Windows geupdate
-Getest op een andere computer. Daarop staat office 2007 en daarop zijn de grafieken wel te zien.
Ik wil geen office 2007 installeren op de pc van mn pa omdat het gewoonweg te verschillend is.
Besturingssysteem : windows xp home sp2
Weet iemand wat het probleem kan zijn?
Voor derest werkt office helemaal goed.
Mijn pa heeft op zn laptop een document gemaakt en gewoon opgeslagen.
De volgende dag dat hij het document opend waren de grafieken weg en zie je een wit veld ter grote van wat de grafiek was met links boven in de hoek een kruisje alsof je in html een verkeerd adres voor een afbeelding heb gegeven. Als er dubbel geklikt word op het rode kruisje dan word er wel een venster geopend waarin je alle gegevens en dergelijke van de grafiek kan invullen
Wat heb ik allemaal gedaan:
-Office 2003 opnieuw geinstalleerd
-Office 2003 geupdate
-Gescant op spyware
-Gescant op virussen
-Windows geupdate
-Getest op een andere computer. Daarop staat office 2007 en daarop zijn de grafieken wel te zien.
Ik wil geen office 2007 installeren op de pc van mn pa omdat het gewoonweg te verschillend is.
Besturingssysteem : windows xp home sp2
Weet iemand wat het probleem kan zijn?
Voor derest werkt office helemaal goed.