D810 | 24-70 f/2.8 | 70-200 f/2.8 | SB900 |
Is het een Dolby Digital-instelling? Misschien dat het commentaargeluid naar een niet bestaande centerspeaker wordt gestuurd?
Headset gekoppeld ? Wellicht wordt het pit geluid naar de headset gestuurd ?
PSNID : HoefMeistert
Ik heb mn PS3 aangesloten via HDMI voor beeld en geluid
Maar soms als ik F1 opstart, gaat op mn reciever (onkyo dus geen prutmerk) het DD lampje naar DTS NEO:6 en heb ik gewoon 0 geluid meer.
Ik moet dan het spel afsluiten, weer opstarten, dan gaat DTS weer naar DD en heb ik wel weer geluid!
snap er niet van.
Maar soms als ik F1 opstart, gaat op mn reciever (onkyo dus geen prutmerk) het DD lampje naar DTS NEO:6 en heb ik gewoon 0 geluid meer.
Ik moet dan het spel afsluiten, weer opstarten, dan gaat DTS weer naar DD en heb ik wel weer geluid!
snap er niet van.
Looks like someone booted up on the wrong side of the bios this morning
HDMI alleen naar je scherm ? niet via reciever ? Heb je je PS3 via optische kabel aangesloten op je reciever ?Sangre schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 09:19:
Ik heb mn PS3 aangesloten via HDMI voor beeld en geluid
snap er niet van.
Overigens wel vaag dat het alleen commentaar is.....
HDMI kabel naar mn reciever, en dan via HDMI out weer naar mn TV.
reciever vist het geluid eruit zeg maar
reciever vist het geluid eruit zeg maar
Looks like someone booted up on the wrong side of the bios this morning
Je hebt ook niet laatst een headset verbonden ?
hmm is het niet zo (heb t spel of de ps3 niet) als bij eerdere F1 games dat je alleen bij bepaalde game modi commentaar hebt?Dennis_sla schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 22:52:
Ik heb sinds vrijdag bij de release een PS3 gekocht met F1 en Resistance, alleen sinds vandaag tijdens F1 heb ik geen commentaar geluid meer in het spel.
Ik heb gewoon het commentaar volume op 100% staan dus het zou gewoon moeten werken.
Zou het misschien mogelijk zijn dat de game een foutje heeft en dat deze functie om wat voor reden dan ook kapot is ??
Ik heb echt alle instellingen geprobeerd maar niets helpt.
dus niet bij alles, zoals career mode niet
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Vandaag het spel omgeruild voor een ander en nog steeds het probleem, daarna heb ik de PS 3 van de stroom afgehaald door de knop aan de achterkant aan en uit te zetten.
Na een paar minuten weer aangezet en toen kreeg ik het opstartscherm om beeld en geluid in te stellen, nadat ik bij allebei automatisch had gekozen heb ik opnieuw het spel geprobeert en tot mijn verbazing deed hij het toen wel
Heel raar dat alle andere geluiden het wel deden behalve commetaar en de pit crew.
Maar goed van mij mag er een slotje op dit topic.
Na een paar minuten weer aangezet en toen kreeg ik het opstartscherm om beeld en geluid in te stellen, nadat ik bij allebei automatisch had gekozen heb ik opnieuw het spel geprobeert en tot mijn verbazing deed hij het toen wel
Heel raar dat alle andere geluiden het wel deden behalve commetaar en de pit crew.
Maar goed van mij mag er een slotje op dit topic.
D810 | 24-70 f/2.8 | 70-200 f/2.8 | SB900 |
Pagina: 1