Toon posts:

probleem met draadloos

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
geahte tweakers

mijn vriendin heeft net de nieuwe router van belkin met pre-n.Haar broer heeft ook de nieuwe kaart. maar zij heeft nog een oude kaart.

nou heeft haar broer gewoon internet en bij haar meld het internet zich aan en gelijk heeft ze geen internet nu dacht ik dat het aan het geheugen lag dus heb voor der nieuwe geheugen bij gehaald maar het is nog steeds het zelfde. toen dacht ik dat het mis een instelling in haar pc was voor het afsluiten van de stroom als er te weinig is maar dat is het ook niet ik heb van alles al geprobeert maar ik mag van mijn schoonouders niet in de router kijken zou het probleem daar liggen? ik las om internet ook iets over de webkey dat die 128bit kan zijn en dat niet alle kaarten dat aan kunnen dat het voor die kaart 64 bit moet zijn kan dit het probleem zijn?

mvg

Bas

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:28

Onbekend

...

Kan je wat details geven over de type kaarten de je gebruikt?

En inderdaad, de oudere kaarten kunnen niet overweg met de nieuwste beveiliging.

Speel ook Balls Connect en Repeat

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Ja dat kan.....

Maar geef anders eerst eens wat meer informatie zoals:
1) types/merk van beide kaarten
2) Of en welke beveiliging er ingesteld is
3) .....

Verwijderd

Topicstarter
de kaart van der broer is een pre-n kaart van belkin en zij heeft een Wireless G Desktop Card en er is geen ww ofzow dus geen beveiliging

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:09
Ik denk dat de types niet met elkaar over weg kunnen. Maar waarom zou je niet in de router mogen kijken? Lijkt me nogal raar dat er iets 'kapot' door zou kunnen gaan ofzo. Leg anders duidelijk uit dat er niet snel iets mis mee kan gaan als je weet wat je doet.

_@/'

Verwijderd

Topicstarter
ik heb al hel vaak over gehad. maar neej het ligt aan de router want de broer heeft het geinstaleerd dus dat is altijd goed :S. maar als ik nu de zelfde kaart zou kopen kan het dan verholpen zijn??

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:09
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 22:53:
ik heb al hel vaak over gehad. maar neej het ligt aan de router want de broer heeft het geinstaleerd dus dat is altijd goed :S. maar als ik nu de zelfde kaart zou kopen kan het dan verholpen zijn??
Waarschijnlijk wel. Maar ik ben zelf niet zo voor het pre-N. Het is namelijk nog niet helemaal zeker dat dat de standaard wordt (vandaar dat pre-). Correct me if I am wrong.

Verder, als men je op een dergelijke manier tegenwerkt, waarom laat je het dan niet door die broer oplossen?

_@/'

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14:20

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Tja, anders dan een comflict tussen 2 merken kan ik er niet van maken. daarvoor geef je toch echt te weinig informatie.
Doe eens gek: Vraag aan de broer of je zijn kaart eens mag testen in de PC van je vriendin. Eventueel samen met hem als hij zo paranoide is..

Werkt het dan wel, dan weet je dat het kopen van een nieuwe kaart nut heeft.
Een beetje logisch denken, en dan komen we er wel. :)

Verwijderd

Topicstarter
danku wel wel voor het advies ik ga het maar eens proberen als ik weer daar ben danku vriendelijk :)

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-03 19:52

MRic3

Of praat ik weer poep?

mss staat in de router ingesteld dat alleen pre-N kaarten mogen connecten of dat alleen op een bepaalde snelheid mag connecten. iig is dit 1 van de reden dat ik van pre- producten afblijf. Een standaard schopt namelijk kont ;)

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

Pagina: 1