Toon posts:

Nieuw Systeem erg langzaam

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen even een vraagje.

Ik heb paar dagen terug een nieuw systeem samen gesteld alleen loopt ie te langzaam, hier een lijstje met de dingen die ik erin heb zitten.

Moederbord : Asrock 4 CoreDual-VSTA
CPU : Core 2 Duo E6400
Geheugen : 2GB Kingston
Harddisk : Seargate 320 GB
Videokaart : Nvidia Geforce 7600 GS
Voeding : Antec 450 watt

Windows Vista Ultimate

misschien iets veranderen in de bios?

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-03 15:40
Waar loopt het te langzaam in? Alle (nieuwe) drivers geïnstalleerd? Wat heb je zelf gedaan?

• Dr. Malsain
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-02-2023
Wat bedoel je te zeggen met "ie loopt langzaam"? Wat zijn de dingen die niet vlot werken, wellicht verstandig alle extra visuele features uit te zetten van het OS?

Verwijderd

Topicstarter
Windows Vista Classificering

Processor : 4,9
Geheugen : 4,9
Grafisch : 4,3
Grafische weergave voor spellen : 4,6
Primaire vaste schrijf : 5,7

• Avalaxy
Zucht.

Download eens de nieuwste drivers dan...?

Verwijderd

Topicstarter
Hij blijft veel steken op installatie van spellen en bij het opstarten.
spellen blijven soms steken dit zal ongetwijfeld aan me videokaart liggen

Verwijderd

Topicstarter
van me bios heb ik t al gedaan

• Janssen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
Ten eerste is je bios geen driver.
Ten tweede installeer alle drivers (chipset/gpu etc)
Ten derde draai eens wat benchmarks (3dMark, Sisoft Sandra, HDTune) en geef daar de resultaten van want met die Vista scores kunnen we helemaal niets.

:)

[ Voor 16% gewijzigd door Janssen op 27-03-2007 20:46 ]

• Avalaxy
Waar heb je het over :? 8)7

Ga nou maar de nieuwste chipsetdrivers en videodrivers installeren, dan ben je al een stuk verder. Kun je verder voortaan de edit-knop gebruiken rechtsbovenin om dingen aan je eerdere post toe te voegen, en een beetje letten op de interpunctie ajb.

• Strikie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-05 17:11

Strikie

Athletics

als je random foutmeldingen/vastlopers krijgt kan je ook je geheugen eens testen met memtest.

::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race

• Janssen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
Strikie schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 20:49:
als je random foutmeldingen/vastlopers krijgt kan je ook je geheugen eens testen met memtest.
Denk dat hij met "steken" stotteren/niet vloeiend draaien bedoelt.

• Avalaxy
Toevallig die PIO/DMA (kan iemand me aan de correcte afkortingen helpen? :*) ) dingen op hetzelfde kanaal staan?

• m0nkey
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-10-2023
Google voor de gein eens, hint: eerste hit. :P

Net geregistreerd, handig. Ga jij eens heel gauw de faq's doornemen en alvast een wijze raad, als nieuweling moet je niet direct een nieuw topic openen, bij voorkeur helemaal niet zelfs. ;) T.net's GoT is een erg groot forum ook te gebruiken als een extreem uitgebreide database waarin haast elke situatie die zich voor kan doen hier geplaatst is, zo ook de jouwe al. Drivers zijn niks bijzonders, friggin Google it! :P

Weet je wel hoe erg het is om elke dag weer topics te moeten zien die net door gebruikers zijn geopend die net geregistreerd zijn en vragen stellen die minstens al 100 maal zijn voorgekomen. :P Natuurlijk is er niks tegen nieuwe gebruikers maar we moeten ze meestal wel even de weg wijzen, bij elk subforum zie je een faq, daar staat de informatie in die bij het betreffende onderwerp hoort. Je zal daarin ook etiquette vinden met betrekking tot posten en nieuwe topic openen, zijn deze laatste twee dingen wel heel erg algemeen en die zal je ergens anders in de algemene GoT faq ook wel vinden. Succes en welkom! d:)b
Pagina: 1