probleem met office licentie

Pagina: 1
Acties:

• Neerio
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 27-05 15:15

Neerio

bezorgt ook bij regen

Topicstarter
ik heb een probleem
bij mijn laptop heb ik een office 2003 pakket gekregen
dit pakket mag je 3 keer installeren, hij staat nu op mijn laptop mijn zusje's pc en de pc van mijn vader. alleen nu heeft mijn vader een laptop met vista gekocht zonder office pakket.
en ik krijg nu de oude pc van mijn vader alleen het probleem is dat hij geen zin heeft om voor 160 euro een office pakket te kopen. Is er een mogelijkheid om office van mijn vader's pc af te gooien, en het op de laptop te zetten.
mijn vader dacht dat het niet kon omdat je het maar 3 keer kan installeren. klopt dat ?

bij voorbaat dank

HDD 6320 is LIeeev

Verwijderd

Je MAG het 3x installeren, maar kan natuurlijk veel vaker

Enigste wat probleem op kan leveren in de activatie (hoewel da bij office ook niet echt vaak is miss?)

Als niet gaat met activatie ff belletje naar MS dat je gereinstalled hebt ofzo en je krijgt nieuwe licentie meestal

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Heb je drie licenties gekregen of denk je dat je het drie keer mag installeren? ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Neerio

Neerio

bezorgt ook bij regen

Topicstarter
mijn vader zei dat je het maar 3 keer mocht installeren maar hij heeft volgens mij maar 1 licensie

HDD 6320 is LIeeev

• basz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-10-2025

basz

Professioneel prutser

Dan mag je het niet op 3 systemen installeren, maar op 1 systeem 3 keer. (kort door de bocht genomen)

Je mag het 3 keer activeren. De 4e keer mag je niet meer activeren.

[ Voor 42% gewijzigd door basz op 27-03-2007 20:55 ]

• Neerio

Neerio

bezorgt ook bij regen

Topicstarter
oke bedankt voor de info

HDD 6320 is LIeeev

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Ligt eraan. De studentenlicentie mag wel gedeeld worden in een huishouden, tot op maximaal 3 computers. Een OEM versie mag alleen gebruikt worden op de pc waarbij de licentie geleverd is en sommige retailversies mag je op een desktop en een pc installeren mits niet gelijktijdig gebruikt.

Kortom: even nagaan welke licentievorm je hebt aangeschaft, en anders Oo.org installeren voor je vader :)

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• Neerio

Neerio

bezorgt ook bij regen

Topicstarter
wij hebben de studentenversie
dus ik ga het gewoon proberen en als het niet lukt een belletje naar microsoft

HDD 6320 is LIeeev

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Je mag de student teacher inderdaad op drie pc's in het zelfde huishouden gebruiken. Je moet wel in aanmerking komen voor de licentie, door leerling/leraar te zijn bij een van de aangesloten instellingen.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1