Memorystick pro duo kapot ?

Pagina: 1
Acties:

• Nick39
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Ik heb een memory stick pro duo in zo'n digitale fotolijst gehad.
Die scheen er niets mee te doen,las ook niet in.

Maar op de een of andere manier blijft de pc er nu bij dat wanneer ik het kaartje er in steek,er geen kaartje aanwezig is.
Ik vind nu genoeg info en programma's om data terug te halen.
Maar als het systeem vol blijft houden dat er geen kaartje is..
Het gaat me ook niet om de data,ik vind het gewoon zonde om het ding nu al weg te halen.
Wie weet er een methode om toch deze kaart te redden en te recoveren ?
Ik vermoed dus dat ie gewoon kapot is... alleen hoe weet ik dat zeker.

• lucky me
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-08-2022

lucky me

Otaku

Hallo, je geeft niet duidelijk aan of je kaartje in je fototoestel, card reader of andere manier getest heeft. Zelf heb ik een 1 GB Duo Pro van Sandisk en die weigerd gelezen te worden in de cardreader van Apacer. Wel doet hij het via PSP en mobiele telefoon, dus probeer de laatste 2 opgenoemde opties.

i7 3770K, 24 GB RAM, Asrock Z77 Extreme 4, Asus Strix GTX970 OC, Samsung Evo 840 250GB, Samsung 320 GB 7200rpm 16MB, WD green 2 TB, Asus DVD-writer

• Nick39
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
lucky me schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 18:57:
Hallo, je geeft niet duidelijk aan of je kaartje in je fototoestel, card reader of andere manier getest heeft. Zelf heb ik een 1 GB Duo Pro van Sandisk en die weigerd gelezen te worden in de cardreader van Apacer. Wel doet hij het via PSP en mobiele telefoon, dus probeer de laatste 2 opgenoemde opties.
Ik zeg dat als ik het kaartje in de pc steek,hij niet herkent wordt,dus ik bedoel in de reader in de pc.
Maar ook niet in een losse reader,en een telefoon waar ie in past,heb ik niet :( dank je voor het meedenken.
Het was gewoon een los kaartje,die niet in mijn toestel past.. ik dacht,ik zet er foto's op over en stop het kaartje dan gewoon in het digitale fotolijstje..

[ Voor 11% gewijzigd door Nick39 op 29-03-2007 01:30 ]

• VantageR
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Je hebt toch van die foto-service dingen bij de dixons of mm staan? Probeer 'm daar anders eens uit.