Toon posts:

pc op lcd tv probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb mn pc aangesloten op mn lcd tv (jvc 46 inch full hd)via een div --> hdmi kabel.
bij het gebruik van een VGA kabel krijg ik geen beeld.
Nu heb ik een niet al te goede videokaart (type weet ik niet precies), echter als ik de computer opstart, geeft hij een wazig beeld weer, alsof er een aantal beelden over elkaar heen liggen die net naast elkaar liggen. als ik dan in mn beeldopties de resolutie handmatig op 800x600 zet is het beeld goed. oke het bureaublad valt een beetje buiten beeld, maar er is mee te werken. echter als ik dan toepassen en opslaan doe blijft het beeld goed. als ik de computer opnieuw opstart is het beeld weer als vanouds en kan ik deze opnieuw aanpassen. Op de een of andere manier onthoud mn computer dus deze instellingen niet. iemand een idee?

Verwijderd

Topicstarter
Niemand een oplossing voor mijn probleem?

• ParkOverall
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:25
Als je dit probleem niet hebt met een monitor, dan ligt het mogelijk aan de combinatie pc-tv en dan waarschijnlijk voornamelijk aan de tv. Het blijkt dat vele lcd-tv's manko's vertonen op het punt van geschiktheid voor pc gebruik: trek eens na of dit het geval is met de betreffende tv.