Hallo,
Ik heb pas geleden aantal onderdelen vervangen (geheugen en HDD). Nu heb ik telkens als de pc stresst of veel moet doen gaat ie heel langzaam doen en hapert heel het systeem.
Mijn config:
Intel Pentium D 935 3,2Ghz
GeiL 2048MB (2x1024) PC6300 667Mhz
Asus P5N-E SLI - 650i chipset
Western Digital SE 250GB 16MB cache SATA2
Nvidia Geforce 6800GT 256MB pci-e
Wat ik gedaan heb: Windows XP Home, professional, professional 64bit, vista home premium 32 bit en vista home premium 64bit geinstaleerd. Geheugen van blankjes gewisseld. HDD veranderd van sta poortjes. Allerlei drivers (zowel van asus als van nvidia)
Kort om: Als ik de pc opstart draait alles goed zoals het moet, maar zodra ik iets opstart (bijv. spelletje) als stresst het hele systeem en gaat het heel irritant haperen (ook geluid en beeld).
Tijdens het typen hiervan heb ik er nu ook last van -.-
Iemand hetzelfde probleem of wat anders?
Ik ga nu even memtest draaien!
MVG,
Ik heb pas geleden aantal onderdelen vervangen (geheugen en HDD). Nu heb ik telkens als de pc stresst of veel moet doen gaat ie heel langzaam doen en hapert heel het systeem.
Mijn config:
Intel Pentium D 935 3,2Ghz
GeiL 2048MB (2x1024) PC6300 667Mhz
Asus P5N-E SLI - 650i chipset
Western Digital SE 250GB 16MB cache SATA2
Nvidia Geforce 6800GT 256MB pci-e
Wat ik gedaan heb: Windows XP Home, professional, professional 64bit, vista home premium 32 bit en vista home premium 64bit geinstaleerd. Geheugen van blankjes gewisseld. HDD veranderd van sta poortjes. Allerlei drivers (zowel van asus als van nvidia)
Kort om: Als ik de pc opstart draait alles goed zoals het moet, maar zodra ik iets opstart (bijv. spelletje) als stresst het hele systeem en gaat het heel irritant haperen (ook geluid en beeld).
Tijdens het typen hiervan heb ik er nu ook last van -.-
Iemand hetzelfde probleem of wat anders?
Ik ga nu even memtest draaien!
MVG,