[VISTA] (Windows) Media Center geruis help!

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:38
Goeiedag!!

Heren ik heb een probleem, ik heb een windows vista x86 OEM editie met natuurlijk Media Center erop. Ik heb eerder als RC1 versie getest met namelijk het zelfde probleem: HET probleem is dat als ik mijn Media Center open en mijn instellingen van mijn boxen wil wijzigen ik een vreselijk geruis te horen krijg! I
k heb een C-Media 9739A op een 3.06 Ghz 1gig ram en 320 gigabyte harddisk geheugen.

Ik heb verschillende pogingen natuurlijk gedaan om het geluid te bedwingen maar zelfs Media Center sluiten helpt niet het geruist blijft gewoon. Het is geen mini geruis hoor het is heeeel erg:P.

Iemand ideeen wat het oorzaak is en/of eventuele oplossingen? Als ik meer informatie van mijn systeem moet vrijgeven zal ik dat natuurlijk doen! Alvast bedankt :D _/-\o_ !!

RR

Verwijderd

namelijk de zelfde probleem: DE probleem
het zelfde probleem, het probleem...
Ik heb verschillende pogingen natuurlijk gedaan
Ik heb natuurlijk verschillende pogingen ondernomen

Ehhh als ik even tussen jouw zinsopbouw/woordkeuze door lees begrijp ik dat je last hebt van ruis in je geluid?

Misschien een stomme vraag, maar werkt je geluidsinstallatie sowieso wel? Zijn je boxen niet gewoon kapot?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2007 17:18 ]

• RRCreations
Nee want ik draai op vista ultimate en mijn windows media player en alle andere software die geluid produceren werken gewoon perfect, het ligt echt aan de software daar ben ik heilig van overtuigd. En ja het geruis ligt in mijn geluid, ook zonder een muziek af te spelen gaat het geruis verder. Wat het ergste is dat als ik mijn 5.1 stereo omschakel(via een knopje aan de achterkant van de bass) naar 2.1 geluid dan trilt en weet ik allemaal mijn bass heeel hard. Bedankt voor de spellingsfout btw. Nog ideeen?

[ Voor 35% gewijzigd door RRCreations op 27-03-2007 17:27 ]

Verwijderd

Ok en je hebt de nieuwste drivers en ook alle updates?

Hoe staan je geluidsinstellingen in Media Center? Heb je het met het kijken van TV of ook met het kijken van DVD of heb je gewoon standaard de ruis, wat je ook wel/niet aan hebt staan?
maar zelfs Media Center sluiten helpt niet het geruist blijft gewoon.
Het ruis is er dus niet als je PC op start, dan wel als je Media Center opent en vervolgens nog steeds als je Media Center geheel afsluit?

• RRCreations
Ok en je hebt de nieuwste drivers en ook alle updates?

Jaik heb alle drivers en ook alle updates hoewel ik mijn driver van de producent site heb gedownload en die van microsoft heb uitgeschakeld

Hoe staan je geluidsinstellingen in Media Center? Heb je het met het kijken van TV of ook met het kijken van DVD of heb je gewoon standaard de ruis, wat je ook wel/niet aan hebt staan?

In het begin als ik mijn media center opstart is er geen geruis ik kan met gerust hard wel muziek luisteren maar naar afbeeldingen en tv kijken(wanneer ik de optie druk voor online tv) dan komt het geruis(ik heb geen tv-kabel) of wanneer ik ook de instellingen van mijn boxen probeer te wijzigen

Het ruis is er dus niet als je PC op start, dan wel als je Media Center opent en vervolgens nog steeds als je Media Center geheel afsluit?

Ja, gehaal correct wanneer ik mijn Media Center afsluit is er nog steeds dat irritante geruis

[ Voor 65% gewijzigd door RRCreations op 27-03-2007 17:36 ]

Verwijderd

Hmzz dan staat er dus iets verkeerd bij je Media Center instellingen (of je uitgaande videokaart?), heb helaas geen MC op m'n laptop staan dus kan niet voor je nakijken :( Succes

• RRCreations
Denniswerf dank je voor je bijdrage!

• RRCreations
nog iemand ideeen?

[ Voor 40% gewijzigd door RRCreations op 28-03-2007 22:54 ]

Pagina: 1