Toetsenbord van Acer notebook werkt niet goed

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Rjn87
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-01-2025
Hallo mensen,

Ik heb van een kennis een notebook te leen om dat hiervan het toetsenbord niet goed functioneert.

Als je een willekeurige knop indrukt piept de notebook. Je zou zeggen dat er een toets blijft haken of iets dergelijks, maar als ik in MS Word ga typen komen er niet vanzelf letters op het scherm te staan.

Ik kan alleen niet als ik een regel wil wissen mijn backspace ingedrukt houden om hem te wissen. Ik moet voor elk teken hem apart indrukken :?

Wanneer ik in veilige modus inlog heb ik helemaal geen probleem en kan ik gewoon zoals normaal typen.

Weet iemand wat ik kan doen om dit probleem te verhelpen?

• Rjn87
is er iemand die hier een oplossing voor heeft?

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Welke stappen heb je zelf al ondernomen om het probleem op te lossen, oftewel, wat heb je zelf al geprobeerd? Wat waren je bevindingen?

🌞🍃

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
kijk eens met hijack this wat voor processen er lopen
het heeft iets met software te maken lijkt me als hij het in veilige modus wel goed doet

Verwijderd

Aangezien het probleem in Veilige Modus er niet is, betekend het dus dat het software matig is en dat er bijvoorbeeld een proces draait dat je toetsenbord op een of andere manier dwars zit..

Scan de laptop eens met HiJack en laat de log online controleren... Daarnaast kan je gewoon processen googlen en dan een aantal processen stoppen en dan kijken hoe je toetsenbord werkt :)
(een complete reinstall van Windows is dan hopelijk niet nodig)

edit:
@ hierboven dus |:( ik type te langzaam de laatste tijd

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2007 14:17 ]

• Rjn87
Ik heb dit probleem inmiddels opgelost, het was waarschijnlijk een proces die dit probleem veroorzaakte.

Ik kwam er achter dat het probleem zich maar op 3 van de 5(!) accounts zich voordeed. Ik heb toen de computer gescand met HiJack. Ik kon alleen niet het bestand vinden die dit zou moeten veroorzaken. Toen heb ik maar 3 nieuwe accounts aangemaakt en de gegevens overgezet naar de nieuwe accounts, daarna ouder verwijderd. Probleem was opgelost!

Allemaal bedankt voor de reacties!
Pagina: 1