Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.
Ziet er strak uit! Wat is eigenlijk je vraag? Of wil je het gewoon ff showen? 
Hoeveel betaal je nu eigenlijk voor zo'n stickerbeurt?
Hoeveel betaal je nu eigenlijk voor zo'n stickerbeurt?
Ziet er mooi uit 
Alleen loopt er voor dit soort dingen al een langlopend topic: Show je auto - Deel 31
Alleen kun jij daar volgens mij niet helemaal bij...
Alleen loopt er voor dit soort dingen al een langlopend topic: Show je auto - Deel 31
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Dat staat altijd erg mooi bij een Mini, nieuwe of oude model
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Oh sorry, nee heb geen vraag 
Ik heb even gevraagd op de website NewMiniClub.nl en daar doet een gozer het heel professioneel met 7 jaar garantie en die rekend hele lage prijzen. 200 euro heb je deze strepen. Volgensmij doet hij ook andere auto's.
Ik heb even gevraagd op de website NewMiniClub.nl en daar doet een gozer het heel professioneel met 7 jaar garantie en die rekend hele lage prijzen. 200 euro heb je deze strepen. Volgensmij doet hij ook andere auto's.
Valt me niks tegen die prijs.ElmarNieser schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 16:51:
Oh sorry, nee heb geen vraag
Voor die prijs ? Nice,dat is wel lekker. Ziet er goed strak uit !
Zou je het zo kunnen doen?
Nieuwe auto met een cleane schilderwerk -> stickers kleven -> laagje lak erover
Of gaat dat niet lukken? Of heeft het geen zin?
Zou je het zo kunnen doen?
Nieuwe auto met een cleane schilderwerk -> stickers kleven -> laagje lak erover
Of gaat dat niet lukken? Of heeft het geen zin?
[ Voor 60% gewijzigd door jvvv op 27-03-2007 17:16 ]
Maakt niet uit, mijn Mini komt uit 2002 en het is gewoon een kwestie van even goed schoonmaken en die stickers blijven gegarandeerd 7 jaar zitten. En je kan ze er ook nog elk moment vanaf peuteren mocht je het niet meer leuk vinden (wel een dagje werk). Ik zou het niet zelf plakken, want het is toch nog een redelijk moeilijke klus zoals ik het kon zien.
Waarom kan ik daar ook niet bij?The Eagle schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 16:42:
Ziet er mooi uit
HK + search levert je antwoord 
De Mini ziet er goed uit!, hier in de straat staan een stuk of 5 nieuwe Coopers, eentje is gestickerd, die ziet er meteen een stuk feller uit
De Mini ziet er goed uit!, hier in de straat staan een stuk of 5 nieuwe Coopers, eentje is gestickerd, die ziet er meteen een stuk feller uit
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Pagina: 1