[PS3] Harddisk komt traag op gang?*

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:54
Het lijkt erop dat de HDD van mijn PS3 op diesel draait want hij komt nogal traag op gang :). Wanneer de PS3 een tijdje af staat en ik hem dan op zet, dan krijg ik een foutmelding dat hij niet kan starten omdat hij de correcte hard disk niet kan vinden. Hij deed dat al van toen ik hem nog maar uit de verpakking had. Wanneer ik hem dan afzet en terug op, dan start hij wel en zijn er verder geen problemen meer.
Zijn er nog mensen met dit probleem ? Is eigenlijk maar beperkt vervelend, maar het voorspelt wel niet veel goeds, vrees ik.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:45

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Gewoon mee terug gaan :)
Die dingen zijn gehyped uitgeleverd, nu mag jij hem zelf hyper terugbrengen omdat ie stuk uit de doos komt ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-11 22:30

Zerora

Ik Henk 'm!

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Verwijderd

Opnieuw erin proberen te plaatsen is geen optie? Je kunt je harde schijf vervangen zonder de garantie te verliezen, en hoe je dat doet staat gewoon in je handleiding (uitgebreide versie) of is online op playstation.com te vinden.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
Titelfix om het wat duidelijker te maken :)

• Twixie
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 20:05:
Opnieuw erin proberen te plaatsen is geen optie? Je kunt je harde schijf vervangen zonder de garantie te verliezen, en hoe je dat doet staat gewoon in je handleiding (uitgebreide versie) of is online op playstation.com te vinden.
Dat ben ik idd nog van plan eens te proberen.
Heb ook naar Sony Support gebeld en daar raden ze aan van eens backup te maken en de harddisk opnieuw te formatteren (ze zouden al een gelijkaardig probleem gehad hebben). Kan me wel moeilijk inbeelden dat dat zal helpen...
We zullen wel zien...

Ook vanuit PC-standpunt is het een bizar probleem, want ik zet dus wel degelijk de PS3 terug uit (rood lichtje) en dan terug aan, en dan werkt het. Laat ik hem 5 minuten uit staan, dan werkt het weer niet meer. Is ook volkomen reproduceerbaar.

• Twixie
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 20:05:
Opnieuw erin proberen te plaatsen is geen optie?
Het ziet er idd naar uit dat dat de oplossing was ! d:)b
Heb de PS3 al een paar keer opgestart nu, en telkens vond ie de harddisk. Zal dus nog effen wachten met formatteren.

Wat ik nu wel voorheb, is dat het intromuziekje dat je krijgt bij het aanzetten, effen hapert... Hebben anderen dit ook ?!

Edit: te vroeg gejuicht. Ben nu aan het formatteren, maar ziet er dus naar uit dat deze terug naar de winkel mag :(.

[ Voor 12% gewijzigd door Twixie op 30-03-2007 11:17 ]

Pagina: 1