Toon posts:

Composite webcam?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien ze bij "software algemeen" een vrij laag niveau hebben en geen idee hebben waar ik het over heb als ik composiet zeg post ik hier maar wat.
[No offence!]

Heeft er hier al iemand geprobeert om webcam software te gebruiken voor een camera (geen fototoestel of zoiets, maar een cameratje) die via composiet is aangesloten op de PC ?

Met mijn aankomende ATI Radeon VIVO wil ik graag wat fototjes met zon ding maken en hem als webcam gebruiken.

Ik heb geen idee of het mogenlijk is, dat wil ik dus graag weten.

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Hee jij weer ! >:)

Nog steeds geen antwoord gehad dus...

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:47

JT

VETAK y0

Ik weet wel dat je gewoon kan capturen natuurlijk, en dan kan je van die captures frames er tussenuit halen als foto's, alleen ik weet wel dat je het als webcam kan gebruiken, alleen niet hoe.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-08 07:38

BitByter

Prutst dit forum

de composite aansluiting, is dus de tv-in van je videokaart (bij mij :)

als jij die webcam daarop aansluit, zal de composite denken dat je er bv een tvzender kabel ofzo aan hebt hangen met tuner

wat ik wil zeggen, als je die daarop aansluit, heb je dezelfde mogelijkheden als met tv-in capturen,

maar of de software om te communiceren over het web enzo dit pikt weet ik niet...

wat ik wel weet is dat je filmpjes en snapshots kunt capturen (kan ik ook,)

ik heb een asus v6800 ddr, met composite/svhs in en daar zit dus
software voor bij om te caputren/snapshotten

ik hoop dat ik je hiermee geholpen heb, en als dit helemaal niet is wat je bedoelt

sorry dan dat ik zo dom ben |:(

Verwijderd

Topicstarter
sorry dan dat ik zo dom ben |:(
Je bent niet dom, sterker nog, je hebt al de helft van mijn vraag beantwoord.

Fototjes maken kan dus gewoon met de
capture software die erbijzit
relaxed :Y)

Nu nog uitzoeken of ik composite-in ook als webcam kan gebruiken. dat zal wel software afhankelijk zijn.

Nog maar ff verder zoeken naar goede proggies.