Hallo PC Dokters!!!
Ik heb het volgende probleem met het versturen van bestanden (bijlage) via Outlook Express:
Tevens heb ik Internet Explorer 7 al opnieuw geinstalleerd, helaas zonder resultaat.
Ook heb ik gekeken bij de Internet Opties indien er bij programma's - Email Outlook Express bij staat. Maar tot mijn verbazing staat deze er helemaal niet bij, alleen 'Windows live mail' welke bij mij helemaal niet bekend is.
Pc:
DJFryslan
Ik heb het volgende probleem met het versturen van bestanden (bijlage) via Outlook Express:
- Wanneer ik in een windows map (bijv. Mijn Documenten) op een bestand klik, verschijnt er links bij 'Bestands- en maptaken' het volgende 'Dit bestand per e-mail verzenden'
- Wanneer ik hier op klik, wordt indien het een afbeelding is het volgende gevraagd: Verkleinen of originele grootte behouden
- Wanneer ik op OK klik, gebeurt er niets meer!! Normaal wordt er een nieuw e-mail bericht geopend door Outlook Express met het bestand(en) in de bijlage, maar nu niet...
Tevens heb ik Internet Explorer 7 al opnieuw geinstalleerd, helaas zonder resultaat.
Ook heb ik gekeken bij de Internet Opties indien er bij programma's - Email Outlook Express bij staat. Maar tot mijn verbazing staat deze er helemaal niet bij, alleen 'Windows live mail' welke bij mij helemaal niet bekend is.
Pc:
- Windows XP Prof. edition met nieuwste updates
- Outlook Express 6.00.2900.2180 mail versturen en ontvangen geen probleem
DJFryslan