Buitenproportionele reactie.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 10:48
In reactie op een comment die ik plaatste ( nieuws: PlayStation 3-client bezorgt Folding@Home flinke boost ):
Zolang jij nog stroom verbruikt om dit soort domme berichten te plaatsen, zal het allemaal nog wel mee vallen.
Jezelf ophangen lijkt mij het beste wat je voor het milieu kunt doen!
Zo lang iedereen nog masaal aan de kinderen gaat ga ik op geen enkele manier energie besparen.
Zeker niet omdat het broeikaseffect nog steeds niet is bewezen, hoe hard huilebak Gore Al ook loopt te janken!
Ik ga er even vanuit dat het ophangen niet persoonlijk is bedoeld, maar zo kan je het wel lezen (en zo zullen sommige mensen het misschien ook lezen. De reactie is al naar -1 gemod, maar ik zou toch liever zien dat hij door een mod aangepast of verwijderd word, want hij is wel heel erg beneden niveau, zeker op een site als Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Dit hoort in Tweakers.net Moddereter Forum thuis aangezien het gaat over moderaties op de frontpage die uitgevoerd wordt door een aantal gebruikers, dus daar verhuis ik dit topic dus even heen :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Mwa, hij zegt toch niet persoonlijk tegen iemand dat ie zichzelf maar op moet hangen? Hij zeg dat "jezelf ophangen het best is wat je voor het milieu kan doen" Nou goed, prima... Staat prima zo op -1 imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:44

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ligt het aan mij, of zijn nagenoeg alle reacties van deze user naar minimaal -1 gemod/trolled?

even snel zijn posts doorgelopen, heb er in iedergeval nog geen 1 gezien zonder flame/negatieve opmerking.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:48
SinergyX schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 13:57:
Ligt het aan mij, of zijn nagenoeg alle reacties van deze user naar minimaal -1 gemod/trolled?

even snel zijn posts doorgelopen, heb er in iedergeval nog geen 1 gezien zonder flame/negatieve opmerking.
Getuige zijn karma van -22 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:12

Cyphax

Moderator LNX
Hij post bij hetzelfde bericht nog een keer een zeer vergelijkbare reactie (http://tweakers.net/react...osting&ParentID=1971740):
Ach.
Als jij echt begaan zou zijn met het milieu, zou je jezelf vandaag nog van het leven beroven.
Dat is tenminste milieu vriendelijk, in plaats van stroom te verbruiken om anderen door te zagen en te zeiken over het milieu.
Het lijkt me dat ie je dus niet dood loopt te wensen en het niet persoonlijk bedoelt. Evenwel is het nogal flamerig gedrag, maar dat hoeft niet te worden gecensureerd, toch? :)

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 10:48
RoD schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 13:55:
Mwa, hij zegt toch niet persoonlijk tegen iemand dat ie zichzelf maar op moet hangen? Hij zeg dat "jezelf ophangen het best is wat je voor het milieu kan doen" Nou goed, prima...
Ik ben er vanuit gegaan dat het niet op mij slaat, maar gezien de zin ervoor, het feit dat hij mijn post compleet verkeerd begrepen heeft en het feit dat het me niet meteen duidelijk was, laat ik het graag even over aan een beoordeling van een mod.

Sowieso vind ik dit soort reacties onder de gordel en geen plaats hebben op Tweakers. Geenstijl is voor dit soort comments.

edit:

@Cyphax: ok, thanx, lijkt er meer op dat het idd een algemene gedachtegang van betreffende persoon is en niet persoonlijk is bedoeld.

PS: heb even een aantal van zijn reacties doorgelezen, maar sommige zijn wel erg bont. "Ik kots van kereltjes als jij", "Jij bent echt enorm zielig", "linxe domme hollanders", ... Met -1 gaan de meeste mensen ze niet zien, maar ze gaan wel over de schreef IMHO.

[ Voor 23% gewijzigd door Klaus_1250 op 27-03-2007 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Cyphax schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 14:04:
Hij post bij hetzelfde bericht nog een keer een zeer vergelijkbare reactie (http://tweakers.net/react...osting&ParentID=1971740):

[...]

Het lijkt me dat ie je dus niet dood loopt te wensen en het niet persoonlijk bedoelt. Evenwel is het nogal flamerig gedrag, maar dat hoeft niet te worden gecensureerd, toch? :)
Ik zou het geen censuur noemen maar het is gewoon ongewenst en verdiend IMO een MBR, een mailtje en daarna een OW.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
fsfikke schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 14:07:
[...]

Ik zou het geen censuur noemen maar het is gewoon ongewenst en verdiend IMO een MBR, een mailtje en daarna een OW.
Dat het ongewenst is kun je toch heel aardig uiten in het geven van een -1? :)

Ik vind de post op zich nieteens per sé een OW waard (omdat ze niet persoonlijk zijn bedoelt, anders wel) maar ik heb heel even gespiekt in een paar andere posts van deze gebruiker en als ie nog geen algemeen mailtje heeft gehad om een wat minder ronduit lompe houding aan te nemen, dan hoop ik dat dat alsnog mag gebeuren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:44

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Inmiddels? We praten ruim 6 maanden aan diverse flames door betreffende poster,
Zo, wat stoer van jou zeg.
Dat jij software durft te stelen.
Echt een hele prestatie.
Je bent een echte vent.

Stumper.
zaterdag 18 november 2006 14:17 Score: 0 (Inzichtvol)
-1 zei je? :Z

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Cyphax schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 14:12:
[...]

Dat het ongewenst is kun je toch heel aardig uiten in het geven van een -1? :)

Ik vind de post op zich nieteens per sé een OW waard (omdat ze niet persoonlijk zijn bedoelt, anders wel) maar ik heb heel even gespiekt in een paar andere posts van deze gebruiker en als ie nog geen algemeen mailtje heeft gehad om een wat minder ronduit lompe houding aan te nemen, dan hoop ik dat dat alsnog mag gebeuren. :)
Ik zeg ook niet meteen dat ie een OW moet krijgen, eerst een MBR door z'n post, als ie toch door blijft gaan een mailtje richting zijn kant en als ie het dan nog niet snapt een OW.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
fsfikke schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 14:51:
[...]

Ik zeg ook niet meteen dat ie een OW moet krijgen, eerst een MBR door z'n post, als ie toch door blijft gaan een mailtje richting zijn kant en als ie het dan nog niet snapt een OW.
Ah prima. Die break hoeft van mij dus nog niet maar dat "als ie toch door blijft gaan" zijn we als het aan mij lag al lang en breed voorbij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-10 13:29

botoo

💀 too old to die young

Op de FP gebruiken we MBr's op een andere manier dan op het forum, maar de user is inmiddels op de hoogte gebracht van z'n ongewenste schrijfgedrag.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Pagina: 1