Toon posts:

[Xbox360] Zoekt een mogelijkheid om gameplay op te nemen .

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey

Als eerst, Ik weet niet of dit topic hier hoort - verplaats hem anders even maar a.ub. niet sluiten aangezien ik de search heb gebruikt en nog kon vinden (van deze tijd).

Ik zoek een app (geen HDD recorder) om de gameplay om te nemen van de Xbox360, daarna die te over te zetten op de PC en die vervolgens te bewerken zodat ik mijn eigen Movie (montage) ooit kan maken. Ik speel Gears of War op de 360 en wil een eigen Movie maken, alleen heb ik de speeltjes er niet voor, Ik wil mijn mooie momenten vastleggen.

Wat heb ik hiervoor nodig? Ik heb ergens gelezen dat de gamebridge het goed doet maar iemand die ervaring mee heeft? of met andere vergelijkbare apparaten? Waar kan ik um bestellen/ wat is de prijs etc.

Ik heb een Xbox360 Premium 20GB HD
Binnenkort Samsung LE32R71B
PC: 2,66 Ghz, 512MB Ram, 80GB, ATi 9700 Pro.

Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen. Wta adviseren jullie mij?

• nsttu
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-02 19:24
als je geen hdd/dvd recoder hebt moet je het met een tv kaart doen in je pc of een camera voor je TV zetten. maar ik denk dat de beste kwaliteit toch met een hdd/dvd recorder is.

Verwijderd

Heb je geen video-in op je ati kaart zitten?
Volgens mij hebben de meeste dat wel.
Ik kan prima in dvd kwaliteit opnemen via mijn x1900xtx kaart.
Je moet dan wel eerst de wdm drivers installeren en een programma zoeken om op te nemen en te monteren.
Windows movie maker is trouwens ook best aardig en zit al in windows xp.

Verwijderd

Topicstarter
Edwin Bont, ik weet niet of mijn kaart dat heeft (ATi 9700 Pro) welke kabel moet ik hebben om mijn PC en TV te verbinden? 2e vraag, welke programma is goed geschikt voor opnemen?

Heb ik alleen deze 2 nodig? Dan is het best makkelijk denk ik zo, hoe zit het met het geluid?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:22

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Als eerst, Ik weet niet of dit topic hier hoort - verplaats hem anders even maar a.ub. niet sluiten aangezien ik de search heb gebruikt en nog kon vinden (van deze tijd).
Sorry, maar dit is dus NIET de houding die we op Tweakers willen :o

Weet je het niet zeker :?

Zoek het dan op!

Weet je het nog niet zeker :?

Vraag het na!

Plompverloren ergens dumpen met zo'n "disclaimer" wordt niet op prijs gesteld en resulteert juist in een slotje. Bij deze :/

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.