Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

PDA/Phone in vliegtuig voor MP3?

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

• ErikJan2
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02-11 17:13
(heb gezocht maar kon niets vinden wat op mijn vraag leek; excuses als antwoord al ergens rondzweeft)

Ik denk een PDA-phone aan te schaffen, en dan zo'n dingetje met veel extra mogelijkheden: WiFi, Bluetooth, GPS en natuurlijk de telefoon.

Als ik nu in het vliegtuig zit, wil ik bijvoorbeeld de PDA gebruiken en/of MP3s luisteren (ik gebruik hem dan als MP3 speler). Op hetzelfde moment zijn er regels (waar ik me in principe aan wil proberen te houden) die zeggen dat ik geen mobiele telefoon aan mag hebben staan tijdens de vlucht.
Bieden dit soort devices de mogelijkheid om het systeem aan te zetten en te gebruiken terwijl de telefoon-functie ge-disabled is?

Dank!

Erik Jan

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ja. Zoiets noemen ze Flight mode

[ Voor 50% gewijzigd door Gunner op 27-03-2007 13:36 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Je kan gewoon de GSM functie uitzetten en de rest van de PDA functies gebruiken!

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Bedenk wel dat op een hoop vluchten alle electronica verboden is - ook als ze "flight mode" hebben.

Verwijderd

Verder is cabinepersoneel vaak niet bekend met die term en schieten ze nog wel eens in de stress hiervan. (STAAT UW TELEFOON AAN?!!?)

/me ervaring heeft.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Dreamvoid schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 14:52:
Bedenk wel dat op een hoop vluchten alle electronica verboden is - ook als ze "flight mode" hebben.
Ja is dat zo? Alleen tijdens landen en opstijgen mag het niet. Tijdens de vlucht is het geen probleem.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Gunner schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 14:54:
Ja is dat zo? Alleen tijdens landen en opstijgen mag het niet. Tijdens de vlucht is het geen probleem.
Dacht ik ook altijd, maar ik zit nog regelmatig in vluchten waar expliciet wordt gezegd dat alle electronica de hele vlucht uit moet blijven, ook de flight mode.

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Sowieso is heel die regel een beetje BS ...

• trimakassi
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-11 08:06

trimakassi

haapsie is eepsie!

Een ander geluid dan: Laatst muziek aan het luisteren op mn Vario in het vliegtuig en de stewardess vroeg me vriendelijk of ik flight-mode wel aan had staan :p

There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi

• stijnislike
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-11 20:04
ik heb ook het idee als er staat (of wordt gezegd) dat electronica niet mag, dat flight mode wel mag, mits niet tijdens landen/opstijgen.

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
stijnislike schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 20:31:
ik heb ook het idee als er staat (of wordt gezegd) dat electronica niet mag, dat flight mode wel mag, mits niet tijdens landen/opstijgen.
Vaak zat (vooral tijdens lange vluchten) mensen met laptops, walkmans etc. in de weer gezien dus het lijkt me best mogen. Alleen niet tijdens opstijgen/landen idd.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• ErikJan2
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02-11 17:13
Allen; dank voor de snelle reacties; ik weet genoeg en kan nu echt op zoek. WAT het zal worden weet ik nog niet; zoals ik al vertelde, iets met WiFi, Bluetooth, GPS en bij voorkeur een toetsenbordje. Modelletje als HTC TyTN (maar die heeft geen GPS); MS Mobile 6 is ook mooi. En ik wil "veel" geheugen voor de MP3s (paar Gb?). Mooi en goed scherm etc.
Misschien ETEN 800? of HTC Kaiser? Anyway; ik zal nog wel paar maandjes moeten wachten...

• Rosmalen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-11 19:52
Dreamvoid schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 15:02:
[...]

Dacht ik ook altijd, maar ik zit nog regelmatig in vluchten waar expliciet wordt gezegd dat alle electronica de hele vlucht uit moet blijven, ook de flight mode.
hmm dan zou ik toch een probleem hebben met mn S100, want die kan niet eens compleet uit... flight mode is maximaal.. anders moet de batterij er uit en dan ben ik al mn gegevens kwijt.. _/-\o_

www.vdzande.com

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
ErikJan2 schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 08:37:
Allen; dank voor de snelle reacties; ik weet genoeg en kan nu echt op zoek. WAT het zal worden weet ik nog niet; zoals ik al vertelde, iets met WiFi, Bluetooth, GPS en bij voorkeur een toetsenbordje. Modelletje als HTC TyTN (maar die heeft geen GPS); MS Mobile 6 is ook mooi. En ik wil "veel" geheugen voor de MP3s (paar Gb?). Mooi en goed scherm etc.
Misschien ETEN 800? of HTC Kaiser? Anyway; ik zal nog wel paar maandjes moeten wachten...
ingebouwde gps is handig, maar moet je wel nagaan hoe het ontvangst zal zijn in de auto.
Veel ruimte voor mp3tjes zal je toch altijd geheugenkaartjes moeten gebruiken, of een ipod kopen :)

ik heb zelf een qtek 9100 met een los bluetooth muisje en dat werkt perfect. Verder gewoon een paar 2 gig kaartjes voor de mp3tjes.

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Je vraag is inmiddels in ieder geval beantwoord. Succes met je keuze :Y)

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.