Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Iriver H120 na 4 jaar overleden.

Pagina: 1
Acties:
  • 75 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Na zeker 4 jaar heeft mijn Iriver H120 het begeven ;( . Ik heb er lang plezier van gehad. Toen ik hem kocht was het de beste mp3 speler wat betreft geluidskwaliteit. Nu heb ik mij in de tussentijd niet meer verdiept in de mp3 speler wereld. Aangezien ik nu dus op zoek ben naar een opvolger hoop ik dat jullie mij kunnen adviseren met het volgende:

Is Iriver nog steeds koploper op het gebied van geluidskwaliteit of is iPod inmiddels gelijkwaardig aan mijn H120?

In ieder geval moet mijn opvolger minimaal 8 gb zijn. Fm radio, voice recorder video's afspelen geef ik niks om maar ik neem aan dat dit toch wel standaard bij bijna elke nieuwe speler zit. Ik sta open voor ieder merk.type Iriver, Iaudio, iPod etc. Het gaat mij puur om de geluidskwaliteit wat het apparaat kan leveren. Ieder advies is welkom, ik heb al wat topics doorgenomen hier alleen is dit specifieke gedeelte mij niet duidelijk geworden.

Alvast bedankt.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2007 13:24 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
De vergelijking tussen de H120 en de iPod durf ik weinig over te zeggen aangezien het nogal een generatiekloof is. Wel zou je eens naar Cowon kunnen kijken als je geluidskwaliteit wil. Komt prima geluid uit, en je kunt je geluid prima finetunen naar hoe jij het het liefste hebt. Iets wat bij de iPod nog maar matigjes kan.
Als je minimaal 8GB wilt kun je nog net aan met een flash speler. Anders wordt het waarschijnlijk een hdd speler met x0GB opslag.
Waar je naar zou kunnen kijken:
-iriver X20: [Flash] Het iriver X20/S10 topic
-Cowon iAudio D2: [Flash] Cowon iAudio Flash MP3 spelers
-iPod Nano: iPod Nano: The 2nd generation - Deel 2

De Nano verbleekt als je kijkt naar wat voor features de D2 en de X20 bieden, dus die zou ik ook niet willen aanraden... maar jij zegt dat het je puur om de audio gaat, dus je kunt em overwegen.

Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar de D2.

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:55
De Meizu M6 is ook heel mooi. Heb hem zelf sinds Zaterdag en het geluid is echt super goed :)

• RoD
  • Niet online

RoD

Ohja, de Meizu is ook nog een potentiële kanshebber. Past goed in het rijtje wat ik hierboven plaatste thuis. Beetje vergeten...

• roelieboelie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:36
Wat is er mis met je speler?

Heb 2 weken geleden een doodde Ihp-140 gekocht, batterij & HD vervangen en hij loopt weer als een speer! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Dus....vertel...wat doet die niet....

Hoi

• Aapiethaaap
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-11 08:46
in je rijtje hoort ook de 8gb zen v thuis rod, minstens zo goed als de nano.

BUH

• RoD
  • Niet online

RoD

Aapiethaaap schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 22:14:
in je rijtje hoort ook de 8gb zen v thuis rod, minstens zo goed als de nano.
offtopic:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dacht dat de Zen V bij 4GB ophield :$

Verwijderd

Topicstarter
Wat er precies kapot aan is weet ik niet. Gaat niet meer aan in ieder geval. En ik ben ook wel toe aan een nieuwe die h120 zag er echt niet meer uit kwa lak. Toenstraks in ieder geval een zekere mp3 shop gebelt en raadde mij een Iaudio x5 aan. Ik zal de overige forums eens doorspitten hier. :)

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-11 21:41
Op GoT wordt van je verwacht dat je eerst zelf op onderzoek uit gaat voordat je een vraag stelt. Helemaal als dit om koop advies gaat. Jij wilt geld uitgeven, dus jij bent de enige die kunt bepalen waaraan.
Ik denk dat je inmiddels genoeg advies hebt gehad in dot topic (neem anders ook nog eens een kijkje in PMD FAQ), dit topic is nu gesloten.

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.