A Soldiers manual and a pair of boots.
spinning time? bekent? formateren? gestuurt? boeit dit ons? haal dit topic weg?
Altijd zo agressief???ssj3gohan schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 13:07:
spinning time? bekent? formateren? gestuurt? boeit dit ons? haal dit topic weg?
...en waarom?
ik hang aan je lippen 
maar ik snap er geen hout van
voor de duidelijkheid, we hebben het hier over:
maar ik snap er geen hout van
voor de duidelijkheid, we hebben het hier over:
[ Voor 55% gewijzigd door elmer25 op 27-03-2007 13:12 . Reden: plaatje erbij gezet ]
Dit is een forum met enig niveau, dus als je hulp verwacht verwachten we ook énige... leesbaarheid van de vraag. Bovendien lijkt het erop dat deze persoon iets vraagt over een rma-product, en support daarvoor ligt bij de winkel... Maar voor zover een antwoord benodigd is:
Een gebruikte hardeschijf uhm is niks mis mee? Lekker gebruiken jongen! Dat is het enige zinnige antwoord dat ik kan bedenken in deze thread.
Wellicht dat Samsung ergens in de kleine lettertjes wel aangeeft dat bij reparatie refurbished artikelen kunnen worden gebruikt.
het staat je vrij om hier een punt van te maken. Dan ben je wellicht je speler weer een paar weken kwijt.
Overigens begrijp ik ook niet precies wat je bedoeld met een onbekende spinning time. Wist je van je andere harddisk wel de spinning time? En zo ja, wat bedoel je hier dan mee?
het staat je vrij om hier een punt van te maken. Dan ben je wellicht je speler weer een paar weken kwijt.
Overigens begrijp ik ook niet precies wat je bedoeld met een onbekende spinning time. Wist je van je andere harddisk wel de spinning time? En zo ja, wat bedoel je hier dan mee?
“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse
Wat je hiermee wilt is me onduidelijk... maar, het komt vaker voor dat spelers gerepareerd worden met refurbished onderdelen. Zolang het allemaal werkt is er niks aan de hand lijkt me. Wel is het niet erg netjes van de fabrikant dat ze de hdd niet geformatteert hebben.
Je bedoelt dat je nu niet weet hoe lang deze harde schijf al in uren gebruikt is ? (spinning time). Is dat heel erg als hij het gewoon doet ? Ik neem aan dat een dergelijke harde schijf wel een aantal jaren 24/7 kan werken en je tegen die tijd al lang een nieuw apparaat met een hogere capaciteit hebt gekocht.
Inderdaad, ik denk dat de batterij het eerder begeeft dan de hdd. Batterijen gaan ook maar X aantal cycles mee.
Beste To_Tall, zoals je in de Registratievoorwaarden / korte FAQ kunt lezen, verwachten we enige inzet van onze users. Hier valt ook onder dat je duidelijk je probleem kunt omschrijven. Dat laat bij jouw post te wensen over wat tot vervelende reacties leidt. Daarom sluit ik dit topic en wil ik je vragen hier voortaan rekening mee te houden.
Wat je speler betreft, denk ik dat je eerst de tips van de winkel op moet volgen en, als dat niet werkt, de speler RMA sturen. De winkel kan je als het goed is ook uitleggen hoe dat in zijn werk gaat.
Wat je speler betreft, denk ik dat je eerst de tips van de winkel op moet volgen en, als dat niet werkt, de speler RMA sturen. De winkel kan je als het goed is ook uitleggen hoe dat in zijn werk gaat.
Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()