Tijdens een telefoongesprek hoort mijn gesprekspartner zichzelf in een echo. Hoe los ik dit op? Ik heb reeds een nieuw toestel gekregen, echter is het euvel gelijk gebleven. Vervolgens heb ik een software update gedaan.....nog steeds geen resultaat. Zijn er lotgenoten, of beter nog: ex-lotgenoten die reeds een oplossing hebben?
Conclusie, het ligt niet aan je GSM, maar aan het netwerk. Die had jezelf toch ook wel kunnen bedenken, doordat het probleem niet is opgelsot met een andere GSM.
Ik heb het de laatste tijd ook wel eens (met een Sony Ericsson), zal wel ergens bij de provider liggen (drukte, andere software, enz.) Je kan er niets aan doen.
Of heb je dit probleem bij echt elk gesprek?
Ik heb het de laatste tijd ook wel eens (met een Sony Ericsson), zal wel ergens bij de provider liggen (drukte, andere software, enz.) Je kan er niets aan doen.
Of heb je dit probleem bij echt elk gesprek?
[ Voor 11% gewijzigd door Tukk op 27-03-2007 13:05 ]
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Verwijderd
^^
TS: Voordat je zomaar even je probleem ergens neerzet verwachten we wel van je dat je even zoekt op google naar een antwoord of zoekt in een centraal topic.
Is er een centraal topic en je probleem kan je daar niet vinden, post je je probleem daar ipv dat je een nieuw topic aanmaakt.
TS: Voordat je zomaar even je probleem ergens neerzet verwachten we wel van je dat je even zoekt op google naar een antwoord of zoekt in een centraal topic.
Is er een centraal topic en je probleem kan je daar niet vinden, post je je probleem daar ipv dat je een nieuw topic aanmaakt.
Dit topic is gesloten.
![]()