Ik probeer in HP Insight manager op een willekeurige server items te repairen maar dit wordt niet doorgevoerd in het systeem. Dit heb ik in een donker verleden ooit eens gefixed maar kan het even niet meer voor de geest halen wat ik toen gedaan heb. Ik heb google er al op nageslagen maar daar kwam ik met mijn queries niet veel verder mee helaas. Kan een van jullie misschien met een nuttige oplossing komen. Ik vermoed zelf dat ik ergens op een folder de ntfs rechten moet aanpassen of het is een simpel vinkje misschien in SIM zelf?
Verwijderd
het heeft weining met snmp te maken. Ik denk dat mutsie de integrated log bedoeld op de server zelf.
Ben je wel local admin op het system?
Als je echt HPSIM bedoelt, dan kan het liggen aan je rechten in SIM. Binnen SIM > options > security > user & authorisations > authorisations. Als je daar alleen read-only hebt kan ik me wel iets voorstellen dat het niet lukt (waarschijnlijk zie je dan security ook niet overigens
).
Als je echt HPSIM bedoelt, dan kan het liggen aan je rechten in SIM. Binnen SIM > options > security > user & authorisations > authorisations. Als je daar alleen read-only hebt kan ik me wel iets voorstellen dat het niet lukt (waarschijnlijk zie je dan security ook niet overigens
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2007 13:08 ]
Ik ben inderdaad local administrator, tja vraag het niet zomaar natuurlijk. ik heb het namelijk op de citrixservers waar jij op werkt ook gehad en gefixord alleen weet niet meer wat ik toen gedaan hebVerwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 13:03:
het heeft weining met snmp te maken. Ik denk dat mutsie de integrated log bedoeld op de server zelf.
Heb in SIM alleen read only rechten inderdaad, dat boeit me niet echt omdat ik de meldingen op de servers wil "repairen" zodat deze niet meer doorgegeven worden aan SIM.
[ Voor 15% gewijzigd door mutsje op 27-03-2007 13:31 ]
...dan kan je dat logischerwijs ook niet vanuit HPSIM wijzigenmutsje schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 13:27:
Heb in SIM alleen read only rechten inderdaad, dat boeit me niet echt omdat ik de meldingen op de servers wil "repairen" zodat deze niet meer doorgegeven worden aan SIM.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
doh en er ook achtergekomen dat inderdaad zoals IIS5_rules zegt je vanuit start > programs > hp > integrated logs moet doen als SNMP op read only staatalt-92 schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 17:30:
[...]
...dan kan je dat logischerwijs ook niet vanuit HPSIM wijzigen
Pagina: 1