Toon posts:

Performance Stalker in de buurt van vuur

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

nu heb het spel stalker, en daar staat alles voluit en het loopt goed, behalve als ik voor een ton met vuur of een brandje sta, als ik dan naar links of naar rechts beweeg schokt het beeld erg veel.

Dat terwijl ii er bij hitman, fear, call of duty 2 en zelfs bij half life 2 geen last van heb. weet iemand wat dit kan zijn? ik heb in derr loop der tijd veel drivers geprobeerd, maar dat mag niet baten.

Amd x2 3800
Asus an8-e
Geforce 7900gt top
Coolermaster real power 450 watt
2 gb
3 hdd (1 raptor)

Temps

Ide Load

CPU 34 46
GPU 43 60
mobo 37 40

Voltages

IDE Load

12+ 12,03 11,93
5+ 4,92 4,91
3+ 3,31 3,31

• mx518
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-11 07:43
misschien AA dat toch teveel vraagt?

• basz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-10 08:00

basz

Professioneel prutser

offtopic:
in de recent posts zag ik 'preformance staolker in de buurt...'.
dacht effe dat het ging over een stalker bij jou in de buurt die erg gedreven te werk ging... :+

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-11 09:45
Nja wat wil je ? Je wil een van de nieuwste spellen op max settings draaien op een ( Tegenwoordig ) iets beter dan Mid range pc.

COD2 en HL2 zijn lang niet zo zwaar. En voor de nieuwste games zoals Test Drive Unlimited en Supreme Commander heb je al SLI en Crossfire nodig om alles vol uit te kunnen draaien.

[ Voor 41% gewijzigd door Astennu op 27-03-2007 11:25 ]

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-10 21:42

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Waarschijnlijk gebruiken die andere games ander vuur dat minder belastend is voor je PC.

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

STALKER is kut geprogrammeerd. Enige manier hoe je het goed kan draaien is als je een 8800GTX hebt met een C2D en 2 gig ram (spreek uit ervaring) Wat je kan proberen is HDR uit te zetten (en deze op object only oid te zetten) en even te spelen met je shadow instellingen. Verder zal je op performance patches moeten wachten, gezien iedereen problemen heeft met het spel (bugs/errors/perf.probs enz ;) )

Xbox Live ID:Notna8310

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-11 09:45
Notna schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 11:25:
STALKER is kut geprogrammeerd. Enige manier hoe je het goed kan draaien is als je een 8800GTX hebt met een C2D en 2 gig ram (spreek uit ervaring) Wat je kan proberen is HDR uit te zetten (en deze op object only oid te zetten) en even te spelen met je shadow instellingen. Verder zal je op performance patches moeten wachten, gezien iedereen problemen heeft met het spel (bugs/errors/perf.probs enz ;) )
Zijn dan alle games die niet goed draaien op een niet High end systeem slecht gemaakt ? Want dan vallen test drive en supreme commander daar ook onder.

Je hoeft niet max settings te draaien. En als je dat wel wil moet je gewoon een PC hebben met een Super snelle dual core of Quad core met een SLi of Crossfire setup.

Want waarom zouden die high end kaarten er anders zijn ? En waarom zou je er meer dan een kunnen gebruiken ? Juist om meer details op het beeld te zetten.

En ik denk dat je over een maand of twee een aanzienlijk betere performance krijgt als de drivers verbeteren en misschien patches komen van de game.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Verwijderd

Topicstarter
tja dat dacht ik ook, maar voorafgaande aan dit probleem had ik ook iets soortgelijks met hl2 episode 1. tot aan het gedeeldte dat je de gewone gravety gun terug krijgt haperde het vuur. maar goed ik kan alles voluit spelen, op dit probleem na dan
basz schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 11:21:
offtopic:
in de recent posts zag ik 'preformance staolker in de buurt...'.
dacht effe dat het ging over een stalker bij jou in de buurt die erg gedreven te werk ging... :+
ahaha, dan zou ik het hier toch niet posten :+

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2007 12:05 ]

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Astennu schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 12:02:
[...]

Zijn dan alle games die niet goed draaien op een niet High end systeem slecht gemaakt ? Want dan vallen test drive en supreme commander daar ook onder.

Je hoeft niet max settings te draaien. En als je dat wel wil moet je gewoon een PC hebben met een Super snelle dual core of Quad core met een SLi of Crossfire setup.

Want waarom zouden die high end kaarten er anders zijn ? En waarom zou je er meer dan een kunnen gebruiken ? Juist om meer details op het beeld te zetten.

En ik denk dat je over een maand of twee een aanzienlijk betere performance krijgt als de drivers verbeteren en misschien patches komen van de game.
Zeg ik niet; overigens kan je Sup Comm prima spelen op mijn systeem op max en die is niet bepaald high end oid.

en je hoeft het niet te kunnen draaien, maar Stalker is al 5 jaar in ontwikkeling en het is gewoon een schande dat ze dan met een game komen die lelijker is dan de rest van de huidige games, maar wel slechter draait :? (is overigens een wellus nietus verhaal magoed dat ter zijde) Zelfde was met Unreal 2; je kon de reso op 800x600 zetten of op 1600x1200, maar de fps bleef hetzelfde? Vind ik rare spelingen in een game

Magoed ik heb eigenlijk geen recht van spreken, gezien ik zelf niet kan proggen. Het is een mening die ik heb :)

Xbox Live ID:Notna8310

Verwijderd

Topicstarter
`het zal wel weer een bug zijn ofzow. wel jammer van een game die al 6 jaar in ontwikkeling is

Verwijderd

Topicstarter
even een update, de game loopt de ene keer perfect, maar dan start je een ander level of je start de game opnieuw op en dan loopt ie in een keer erg slecht, wat is hiertegen te doen?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:43
Misschien eens controleren wat het geheugengebruik is wanneer ie goed draait en daarna wanneer het brak draait. Als je het spel opnieuw opstart, maar de vorige poging zit nog steeds in het geheugen, dan zit je snel door je geheugen heen.

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
geheugengebruik blijft gelijk. ik weet het echt niet meer
Pagina: 1