Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Wordt er niet gereageerd op mail naar buyerszone?

Pagina: 1
Acties:

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-11 17:12
Goedenmorgen,

Heb vorige week een mail gestuurd met een verzoek naar buyerszone@tweakers.net, maar heb daar tot op heden nog niks van mogen ontvangen.

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

De Frontpage Admins hebben naast hun werkzaamheden voor Tweakers.net ook nog hun studie en/of hun gewone werk. Daarnaast willen, al klinkt het misschien vreemd in je oren, :+ de meeste FPA's, van hun weekend genieten. Wanneer je op vrijdag je mail verstuurd, dan kun je van ons verwachten dat we binnen een week, dat wil zeggen aanstaande vrijdag, je mail hebben beantwoord.

• wimpie007
Haha, prima!

Ik denk maybe was het mail adres veranderd. Ik wacht rustig af. Tevens is het me opgevallen dat mijn modstatus inactief is, kan iemand kijken waarom?
Longbeard schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 10:47:
De Frontpage Admins hebben naast hun werkzaamheden voor Tweakers.net ook nog hun studie en/of hun gewone werk. Daarnaast willen, al klinkt het misschien vreemd in je oren, :+ de meeste FPA's, van hun weekend genieten. Wanneer je op vrijdag je mail verstuurd, dan kun je van ons verwachten dat we binnen een week, dat wil zeggen aanstaande vrijdag, je mail hebben beantwoord.

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Daar kan ik je wel antwoord op geven zonder e-mail: Kun je niet meer modereren op de FP ? Kijk hier :)

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

wimpie007 schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 13:10:
Tevens is het me opgevallen dat mijn modstatus inactief is, kan iemand kijken waarom?
Invoering interim moderatiesysteem maandag 19 maart *update*

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• wimpie007
Dank jullie wel!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

wimpie007 schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 13:10:
(...) Ik denk maybe was het mail adres veranderd. Ik wacht rustig af. Tevens is het me opgevallen dat mijn modstatus inactief is, kan iemand kijken waarom?
Als het overigens gaat om de modstatus in je gallery, die is bij iedereen inactief met uitzondering van de powermods :) .

DM!

• wimpie007
Nee dat was het niet, het ging om een foutieve V&A usersurvey, staan er bij mij nu 4 van dezelfde user met hetzelfde bericht en ik heb er geen punten bij gekregen. Was de bedoeling dat er 1 stond met +2 volgens de plaatser.
JHS schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 15:10:
[...]
Als het overigens gaat om de modstatus in je gallery, die is bij iedereen inactief met uitzondering van de powermods :) .

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-11 21:39
Dat is inmiddels al afgehandeld als het goed is :)

• wimpie007
Crash schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 18:34:
Dat is inmiddels al afgehandeld als het goed is :)
Inderdaad! Dank daarvoor!
Pagina: 1