Toon posts:

plsql - switchten tussen uitgevoerde query's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Oke, ik heb een aantal query's in plsql en nu wil ik switchen tussen de verschillende query's.
Aan de rechterkant heb je dan een pijl naar boven en naar onderen waarmee je kunt "scrollen" door uitgevoerde query's Nu heb ik echter ook wel eens gezien dat iemand linksonderin een soort overzicht had waarin hij kon zien welke query's er in de geschiedenis/cache zaten zodat die nog makkelijk kon switchen. Kan iemand mij vertellen hoe ik dat voor elkaar krijg

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat heb je zelf zoal geprobeerd, gezocht, gevonden?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:41

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

In welke tool zit je?

Dit heeft volgens mij niets met PL/SQL te maken, meer met je tool (TOAD? Versie?)
Volgens mij is het een gevalletje RTFM.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• soepkip
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-01 20:10

soepkip

Kratjes kunnen nu ook voorin

Je kunt ook gewoon meerdere query's in Toad in je venster hebben staan, en gewoon degene die je wilt alleen highlighten, en op uitvoeren klikken, dan voert hij deze alleen uit

Beste film ooit

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat om de developer (TOAD klinkt ook bekend overigens)
Ik heb nog niet veel ervaring met pl/sql en de tools. ben functioneel beheerder en pas ergens begonnen waar ze veel met oracle en plsql werken..
Ik heb gezocht op altavista en google met termen als "plsql +switching between query's" en "plsql +history) maar kon niet vinden wat ik zocht, allicht zoek ik in de verkeerde richting..

edit: versieinfo:
PL/SQL Developer
Version 7.0.3.1123 (MBCS)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2007 10:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?
Pagina: 1