PSN: Shiver23
Anders is er niet veel meerwaarde tov de driving force pro op dit moment.
Smiling as the shit comes down...
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
PSN id: NL_SToRM
De H shifter werkt niet. Koppelingspedaal ook niet. Maar dit is iets dat door de programmeurs ingebakken zou moeten worden.Extera schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 11:44:
Werken alle functies van de G25? dus de H-shifter (evt met koppelingspendaal)
Anders is er niet veel meerwaarde tov de driving force pro op dit moment.
De discussie of de g25 meerwaarde heeft tov de DFP hoort hier niet thuis, maar toch.... De G25 heeft wel degelijk meerwaarde. Ook al kun je de Hshifter en koppling niet gebruiken. De FFback is veel smoother en de pedalen zijn echt veel beter dan de DFP. DFP is goed. G25 is bijna subliem voor het geld dat je ervoor betaalt.
Heb net een "how to" video bekeken maar dat was met een US exemplaar en ik weet niet of er wezenlijk iets is veranderd waardoor het bij de Europese versie niet zou lukken.
Smiling as the shit comes down...
Of deze voor de EU werkt weet ik niet, maar ik denk dat je er behoorlijk veilig vanuit kan gaan dat het gewoon werkt. Ik zit nu op mijn stage, ik wil weten of er een garantie sticker voorzit...(of je de garantie ermee verpest)
Volgens mij is het de bedoeling dat je dit zelf mag doen.
Sterker nog; op dat boekwerk van gerecycled papier dat je bij je PS3 krijgt staat precies beschreven hoe je de HDD vervangtMarcoM schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 14:40:
Volgens mij is het de bedoeling dat je dit zelf mag doen.
Verwijderd
Weet misschien iemand of de blu ray remotes infrafrood zijn of blue tooth
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
BT, ik kon mijn Logitech Harmony iig niet proggen voor de PS3.Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 22:19:
Bluetooth. Relaxed dus als je geen universele AB hebt.Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 22:19:
Memorycard adapter is voorlopig nog niet te koop in europa, de retailers krijgen er waarschijnlijk enkele stuks per toerbeurt in bruikleen, zodat de klanten in de winkel eventueel wat gegevens kunnen kopieren van de ps1 en ps2 memcards.
Ik denk dat ik zelf de IR-ontvanger van de PS2 er maar op aansluit. Schijnt ook wel redelijk te werken (met USB-verloopstukje).
Nu heb ik hem maar 1xtje nodig. Voor een schappelijk bod te huur of te koop
Hij werkt overigens alleen met 8mb kaartjes. Dus ik moet zelf nog even mijn 32mb kaartje in een aantal malen kopieeren naar mijn 8mb kaartje om het vervolgens in stappen op de PS3 te zetten. Dus dat doen we wel op een ander moment.
[ Voor 43% gewijzigd door Shiver23 op 30-03-2007 14:18 ]
Ik wil hem gebruiken icm met de ps2