Ik gebruik mijn Mac Mini als media center voor muziek, films/series en foto's. Tot nu toe met Front Row, en dat gaat best aardig. Front Row heeft een aantal beperkingen, zoals het feit dat foto's alleen via iPhoto kunnen, het geen subtitles voor divx ondersteunt en geen backups van DVD's kan afspelen (VIDEO_TS).
Daarom heb ik Equinux MediaCentral geprobeerd. Ik heb begrepen dat dit de enige andere volwassen media center applicatie is. De eerste indruk is goed, veel mogelijkheden, nette interface, integratie met iTunes. Er is ook een aantal dingen waar ik niet gelukkig van wordt. Wie weet hier een antwoord op?
Daarom heb ik Equinux MediaCentral geprobeerd. Ik heb begrepen dat dit de enige andere volwassen media center applicatie is. De eerste indruk is goed, veel mogelijkheden, nette interface, integratie met iTunes. Er is ook een aantal dingen waar ik niet gelukkig van wordt. Wie weet hier een antwoord op?
- Is het mogelijk dat de muziek blijft spelen als je door je collectie bladert, bijvoorbeeld om iets anders uit te zoeken of een picture galery te bekijken (zoals op iPod en in Front Row)?
- Kan je in 1 keer alle muziek van 1 artiest/genre afspelen zonder een playlist te maken (zoals op iPod)?
- Hoe krijg de voorbeeld content weg (zoals Madonna en Evanescence bij muziek en de Flickr meuk bij Pictures)? Ik heb geprobeerd via prefs, niet gevonden.
- Zijn er communities, forums of newsgroups voor deze applicatie? Ik kan ze met google niet vinden en op de website ook niet. Het lijkt me dat meer mensen vragen, problemen en dan vooral antwoorden en oplossingen hebben
.
- Is er een lijst met toekomstige ontwikkelingen, verbeteringen, releases? Ik vind het namelijk nog redelijk traag en weinig soepel lopen. Ondanks de gloednieuwe dual core unit
.
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP