Geachte lezer,
Ik heb een stukje code in JS en PHP dat volgens de W3Schools zou moeten werken, helaas doet hij dat dus niet. Even het probleem uitleggen:
Ik heb een website, en daar staan auto's in, als ik op de knop druk, moet hij een auto weghalen, daarvoor wil ik eerste een bevestiging dmv een popup.
Het punt is dat als ik bij onderstaand scriptje op OK druk, hij de auto netjes weghaalt, maar als ik op anuleren klik, haalt hij hem ook weg.
Voor de knop gebruik ik een simpele link:
<a href="#" onclick="disp_confirm()">Remove</a>
Ik heb een stukje code in JS en PHP dat volgens de W3Schools zou moeten werken, helaas doet hij dat dus niet. Even het probleem uitleggen:
Ik heb een website, en daar staan auto's in, als ik op de knop druk, moet hij een auto weghalen, daarvoor wil ik eerste een bevestiging dmv een popup.
Het punt is dat als ik bij onderstaand scriptje op OK druk, hij de auto netjes weghaalt, maar als ik op anuleren klik, haalt hij hem ook weg.
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| <script type="text/javascript"> function disp_confirm() { var r=confirm("<?=_CONFDEL?>") if (r==true) { <?PHP mysql_query("UPDATE `car` SET `del` = '1' WHERE lic_plate = '$carid'"); ?> } } </script> |
Voor de knop gebruik ik een simpele link:
<a href="#" onclick="disp_confirm()">Remove</a>