Toon posts:

[Sharepoint 2007] Organisatie hierarchie verbergen My Site

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben in Sharepoint 2007 de My site aan het veranderen door zaken wel of niet te laten zien. Dat lukt vrij goed. Ik zie alleen niet hoe ik de part Organisatie hierachie kan verbergen. Op google MSDN en hier kom ik vooralsnog niet verder. Weet iemand hoe dit moet?

• maxtz0r
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-12-2022
Ik dacht zoiets gelezen te hebben dat dit gedaan wordt bij de administratie panel van sharepoint. Ik weet alleen niet precies waar... dat zou je zelf even moeten zoeken.

Dying is God's way of telling you, you've been FIRED.

Verwijderd

Topicstarter
maxtz0r schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 08:57:
Ik dacht zoiets gelezen te hebben dat dit gedaan wordt bij de administratie panel van sharepoint. Ik weet alleen niet precies waar... dat zou je zelf even moeten zoeken.
Ik kan inderdaad wel bij shared services en dan profieleigenschappen bijna alles aanpassen maar deze net niet.

• maxtz0r
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 09:04:
[...]

Ik kan inderdaad wel bij shared services en dan profieleigenschappen bijna alles aanpassen maar deze net niet.
Ok, ik heb zelf geen toegang tot dat gedeelte(wil de systeem administrator hier niet) Maar misschien zou je iets kunnen aanpassen in de default.master pagina van de Person.aspx of misschien Person.aspx zelf.

Ik zou persoonlijk SharePoint designer 2007 hiervoor gebruiken.

Verwijderd

Topicstarter
maxtz0r schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 09:44:
[...]

Ok, ik heb zelf geen toegang tot dat gedeelte(wil de systeem administrator hier niet) Maar misschien zou je iets kunnen aanpassen in de default.master pagina van de Person.aspx of misschien Person.aspx zelf.

Ik zou persoonlijk SharePoint designer 2007 hiervoor gebruiken.
Lijkt er inderdaad op dat dat de enige oplossing is. Vind het wel raar dat je dat er niet gewoon af kunt halen dmv configureren

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-07 12:32

bonzz.netninja

Niente baffi

mij lijkt het dat je de master page van de mysite aanpast hiervoor

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

• maxtz0r
bonzz.netninja schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 09:58:
mij lijkt het dat je de master page van de mysite aanpast hiervoor
Volgens mij is de master page van MySite niet de master page voor de profielen pagina. Maar dat weet ik alweer niet zeker:P

Beetje jammer dat er op dit moment zo weinig documentatie is over sharepoint maja

Verwijderd

Topicstarter
Pfff, linke soep allemaal. Beetje gokwerk..........

• bonzz.netninja

bonzz.netninja

Niente baffi

maxtz0r schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 10:03:
[...]

Volgens mij is de master page van MySite niet de master page voor de profielen pagina. Maar dat weet ik alweer niet zeker:P

Beetje jammer dat er op dit moment zo weinig documentatie is over sharepoint maja
Mwah, je hebt een profiel site als er nog geen mysite is aangemaakt. Zodra iemand een mysite heeft aangemaakt kom je niet meer op die profiel detail pagina maar direct in de public view van de mysite (of bedoel je wat anders)

Ja idd beetje gokwerk, er zijn inmiddels wel wat boeken. Het is alleen dat ik slechts functioneel ontwerper van MOSS systemen ben en geen ontwikkelaar

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

Verwijderd

Topicstarter
bonzz.netninja schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 10:34:
[...]

Mwah, je hebt een profiel site als er nog geen mysite is aangemaakt. Zodra iemand een mysite heeft aangemaakt kom je niet meer op die profiel detail pagina maar direct in de public view van de mysite (of bedoel je wat anders)

Ja idd beetje gokwerk, er zijn inmiddels wel wat boeken. Het is alleen dat ik slechts functioneel ontwerper van MOSS systemen ben en geen ontwikkelaar
Ik durf het toch maar niet aan. Hoop dat de boeken snel beschikbaar komen. Dit is lastig zo.

• bonzz.netninja

bonzz.netninja

Niente baffi

nog een kort commentaar. De pagina die je wilt aanpassen is TEMPLATES\SiteTemplates\SPSMSITEHOST\person.aspx (The MOSS public user profile page (Person.aspx)

Als ik het goed heb (ik heb nog even gezocht) is deze pagina een template pagina die fysiek op de website staat, en dus met een willekeurige editor te editten is (alhoewel sharepoint designer wel de voorkeur heeft). Voor het aanpassen van bestaande (en dus gegenereeerde pagina's ) ontkom je daar sowieso niet aan.

[ Voor 50% gewijzigd door bonzz.netninja op 27-03-2007 16:32 ]

Pagina: 1