Als eerste, ik twijfelde waar ik dit topic moest plaatsen, omdat het meer met Steam te maken heeft dan met de spellen denk ik dat het hier op de juiste plek is.
Sind gisteren, als ik steam opstart dan download hij een paar games steeds opnieuw. Er staat dan bij progress 0% en hij download de hele game opnieuw.
Het betreft de volgende games (dus niet alle games doen het)
Net starte ik steam op, en werdt de steam software geupdate, maar dit verhelpt het probleem niet.
Ik heb al het een en ander ondernomen zoals:
Inschrijven op het steam support forum, echter een mod moet mijn account activeren en hier wacht ik al 5 dagen op
Op de forums van steam zoeken, maar ik kan dit probleem daar niet terug vinden.
Ik heb mijn hdd (het staat op een maxtor 80gb pata drive) op fouten gecontroleerd en de schijf blijkt in orde.
Ik heb steam opnieuw geinstalleerd.
Ik heb steam en de games compleet verwijderd van de drive, mijn game drive opnieuw geformateerd en steam + de games er opnieuw opgezet.
Ik weet dus niet zo goed meer wat ik nog meer kan doen. Hopelijk kunnen jullie mij helpen en kent iemand dit probleem.
Specs:
Win XP SP2 + alle updates van windows update
AMD X2 3800+
2gb ddr1
Geforce 6800GS
Gigabyte k8N-SLI mobo
M audio delta 1010
Sind gisteren, als ik steam opstart dan download hij een paar games steeds opnieuw. Er staat dan bij progress 0% en hij download de hele game opnieuw.
Het betreft de volgende games (dus niet alle games doen het)
- Shadowgrounds
- Red orchestra
- Half life source
- Half life 1
- Day of defeat source
Net starte ik steam op, en werdt de steam software geupdate, maar dit verhelpt het probleem niet.
Ik heb al het een en ander ondernomen zoals:
Inschrijven op het steam support forum, echter een mod moet mijn account activeren en hier wacht ik al 5 dagen op
Op de forums van steam zoeken, maar ik kan dit probleem daar niet terug vinden.
Ik heb mijn hdd (het staat op een maxtor 80gb pata drive) op fouten gecontroleerd en de schijf blijkt in orde.
Ik heb steam opnieuw geinstalleerd.
Ik heb steam en de games compleet verwijderd van de drive, mijn game drive opnieuw geformateerd en steam + de games er opnieuw opgezet.
Ik weet dus niet zo goed meer wat ik nog meer kan doen. Hopelijk kunnen jullie mij helpen en kent iemand dit probleem.
Specs:
Win XP SP2 + alle updates van windows update
AMD X2 3800+
2gb ddr1
Geforce 6800GS
Gigabyte k8N-SLI mobo
M audio delta 1010