Toon posts:

[Steam] Download bepaalde games steeds opnieuw.

Pagina: 1
Acties:
  • 222 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Als eerste, ik twijfelde waar ik dit topic moest plaatsen, omdat het meer met Steam te maken heeft dan met de spellen denk ik dat het hier op de juiste plek is.

Sind gisteren, als ik steam opstart dan download hij een paar games steeds opnieuw. Er staat dan bij progress 0% en hij download de hele game opnieuw.

Het betreft de volgende games (dus niet alle games doen het)
  • Shadowgrounds
  • Red orchestra
  • Half life source
  • Half life 1
  • Day of defeat source
Ik heb in totaal 24 games in steam en alleen deze 5 doen het.

Net starte ik steam op, en werdt de steam software geupdate, maar dit verhelpt het probleem niet.

Ik heb al het een en ander ondernomen zoals:

Inschrijven op het steam support forum, echter een mod moet mijn account activeren en hier wacht ik al 5 dagen op :/
Op de forums van steam zoeken, maar ik kan dit probleem daar niet terug vinden.
Ik heb mijn hdd (het staat op een maxtor 80gb pata drive) op fouten gecontroleerd en de schijf blijkt in orde.
Ik heb steam opnieuw geinstalleerd.
Ik heb steam en de games compleet verwijderd van de drive, mijn game drive opnieuw geformateerd en steam + de games er opnieuw opgezet.

Ik weet dus niet zo goed meer wat ik nog meer kan doen. Hopelijk kunnen jullie mij helpen en kent iemand dit probleem.

Specs:
Win XP SP2 + alle updates van windows update
AMD X2 3800+
2gb ddr1
Geforce 6800GS
Gigabyte k8N-SLI mobo
M audio delta 1010

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik ga toch voor SPV, alleen al omdat je zelf ook door hebt dat de mensen met ervaring met Steam niet hier zitten :)
Heb je FAT(32) partities waar iets (al was het maar tijdelijk) naar wordt geschreven? Dan kan dat het probleem zijn: files te groot. Of een vscanner die bokt?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-11 21:13

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Kun je het spel vervolgens wel helemaal spelen als je het gedownload hebt?
Misschien eens kijken of er ook echt iets in je Apps map wordt gezet in je Steam folder? (Ik weet de precieze naam van de map even niet.)

Tesla Model Y RWD (2024)

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 15:38:
Ik ga toch voor SPV, alleen al omdat je zelf ook door hebt dat de mensen met ervaring met Steam niet hier zitten :)
Heb je FAT(32) partities waar iets (al was het maar tijdelijk) naar wordt geschreven? Dan kan dat het probleem zijn: files te groot. Of een vscanner die bokt?
Ja ik kwan daar al achter ;)
Ik heb geen fat32 partities in mijn systeem. Ik heb ook geen virrusscanner draaien omdat ik voorzichtig ben en af en toe een online scan draai en dit voldende voor mij is.
--MeAngry-- schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 15:40:
Kun je het spel vervolgens wel helemaal spelen als je het gedownload hebt?
Misschien eens kijken of er ook echt iets in je Apps map wordt gezet in je Steam folder? (Ik weet de precieze naam van de map even niet.)
Ja ik kan het spel draaien als die klaar is. De files komen dus inderdaad goed terecht, ook als ik de intregiteits scan van steam gebruikt is alle ok, en steam geeft aan dat er ook geen problemen zijn met cache files defragmentatie.

Zeer slecht van valve, dat ik mijn account op het steam forum nog niet geactiveerd is, en dat er niet beantwoord word op mijn email over deze activatie :/

Dit is eigenlijk mijn eerste probleem met steam, verder heeft het altijd prima gewerkt

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2007 15:45 ]

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:15

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

ik weet niet of het er wat mee te maken heeft maar...

Ik heb pas weer steam geinstalleerd en me account genomen,
hij is nu al 3 dagen aan het doen over CS:Source en staat nu nog op 47%.

Dit ben ik iig niet gewend van steam, normaal is ie binnen 1 uur klaar of zo

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Verwijderd

Topicstarter
bump

Verwijderd

Topicstarter
het werkt nu goed, steam update zichzelf gisteren en het probleem was over. Stond verder niks over dit probleem in de changelog.... maar goed boeie, het werkt nu. Overigens mijn eerste echte probleem met steam, verder gewoon toppie
Pagina: 1