Zodra ik het bureaublad te zien krijg kan ik een hoop "proberen" te starten maar niets doet het , na 30sec is hij uitgedacht ofzo en gaat alles gewoon snel.
wat ik nu doe is eerst aanzetten ff eten en dan werkt alles gewoon snel , maar als het net is vista komt is het klote , bij xp was mijn oude pc ook langzamer maar deed outlook express het bijv. wel , wel langzamer als nadat hij een tijdje is opgestart maar goed.. ik snap er nix van....
Dit is mijn config :
kast : Intel SC5400BASE (670 watt)
Mobo : BOXD975XBX2
Mem : 2 X Kingston KVR800-1GB
VGA : MSI NX7600GS512EH
CPU : Intel Core2 Duo E6600
HDD : Seagate ST3250620NS ( ES schijf met 16MB cache)
DVD-RW : GSA-4167B ( zwarte duallayer van LG )
Vista Ultimate MSDN
zou genoeg moeten zijn dacht ik zo , aero enz werkt allemaal , score is iets van 4,8 door beetje budget vga , maar ik game niet , alleen winamp msn outlook en IE......
wat ik nu doe is eerst aanzetten ff eten en dan werkt alles gewoon snel , maar als het net is vista komt is het klote , bij xp was mijn oude pc ook langzamer maar deed outlook express het bijv. wel , wel langzamer als nadat hij een tijdje is opgestart maar goed.. ik snap er nix van....
Dit is mijn config :
kast : Intel SC5400BASE (670 watt)
Mobo : BOXD975XBX2
Mem : 2 X Kingston KVR800-1GB
VGA : MSI NX7600GS512EH
CPU : Intel Core2 Duo E6600
HDD : Seagate ST3250620NS ( ES schijf met 16MB cache)
DVD-RW : GSA-4167B ( zwarte duallayer van LG )
Vista Ultimate MSDN
zou genoeg moeten zijn dacht ik zo , aero enz werkt allemaal , score is iets van 4,8 door beetje budget vga , maar ik game niet , alleen winamp msn outlook en IE......