Geen toegang tot backup "mijn documenten"

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• Jegapia
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-08-2025
Ik zit met een probleem,

Mijn zus haar laptop moest geformatteerd worden maar natuurlijk mochten haar documenten van de C-drive niet verloren gaan. Dus ik via de windows tool een backup gemaakt van de volledige C-drive en de backup was oke volgens het rapport.

Nu wil ik die backup terugplaatsen zodat ze terug aan haar documenten kan en het terugplaatsen van die backup is geen probleem, doet ie allemaal perfect. Maar wanneer ik dan toegang wil tot die specifieke map weigert hij dit.
Vervolgens heb ik geprobeerd om via het inlogscherm in haar vorige account te geraken zodat ik op die manier die documenten terug boven water zou kunnen halen. Helaas, op die manieer geraak ik er ook niet in.

Heeft er iemand een idee hoe ik me in die map kan wringen op de één of andere manier of wat ik anders moet doen om er te geraken?

(achteraf bekeken had ik beter gewoon een kopie gemaakt van de inhoud van de map "mijn documenten" maar het isniet mijn laptop dus ik had iets van we maken gewoonb een volledige backup van de C en die plaatsen we terug. De easy-way is precies toch niet zo easy) 8)7

I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

• Maxxi
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-11-2025
Zet de rechten terug op alle files.

How to take ownership of a file or folder in Windows XP Engels
Procedure: Eigenaar worden van een bestand of map Nederlands

En voeg je zus haar account toe, met alle rechten.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dit staat netjes in de Windows Clients FAQ uitgelegd - ik ga je topic dus ook sluiten :)

Dit topic is gesloten.