Toon posts:

Jammer...

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het leek zo goed te gaan....

Maar in de Microsoft vs. EU thread, gaan de moderaties toch weer sterk naar het eens-oneens niveau. Niet zo erg als vroeger, maar het is nog duidelijk merkbaar. Talloze posts staan op 0, terwijl het gewoon dikke +1 of +2's zijn. En ook weer een stapel +3's die ze duidelijk ook alleen op populisme i.p.v. inhoud gekregen hebben.

Mede moderatoren.... PLEASE, wanneer je zo'n thread modereert, doe dan specifiek moeite om objectief te blijven. Het is niet ondenkbaar dat je een post waar je het mee oneens bent, toch een +1 te geven, of vice versa. Bedenk bij een post eens, of je anders zou modereren wanneer de strekking precies ongekeerd was.

(Nu alleen nog hopen dat degene die zich aangesproken zouden moeten voelen, ook dit forum lezen....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik lees eigenlijk liever enkele urls. :)

Kijk, ook in zo'n draad kan je soms 2 kanten op met modereren, dus sommige reacties zouden daar idd voor in aanmerking kunnen komen.

* Delerium gaat eens kyken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 30-09 15:40
Volgens mij valt het wel mee, er staat veel op +2 maar dat zijn ook wel reacties die serieus ingaan op het nieuwsbericht. De thread zelf is nogal een ja/nee-spelletje, maar bijna alle serieuze inhoudelijke reacties staan op +2/+3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-10 22:04

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Ik kwam nogal veel Microsoft bashing of EU bashing tegen in het draadje. Die gaan op 0, sommige mogen wat mij betreft zelfs op -9. Dat er verder inhoudelijk goede reacties op bashing volgen is natuurlijk leuk, maar dan ga je al snel off-topic, en misschien dat er daarom een hoop reacties op 0 staan, terwijl de reacties individueel wel goed zijn.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.