Mijn vader wil voor zijn werk graag een PDA aanschaffen. Omdat hij eigenlijk geen flauw idee heeft waar te zoeken probeer ik hem hierbij te helpen. Ik ben net zogoed ontwetend op het gebied van PDA's dus vandaar dit topic. Hij heeft zich hiervoor ookal laten adviseren in de winkel maar is nog niet helemaal zeker.
De volgende eisen (op volgorde) worden gesteld:
- Naadloze uitwisseling met Outlook
- Zeer goede GPS functie (voor tracking - het programma Arcpad)
- Standaard PDA functies
- Bediening / menu's goed en overzichtelijk
Functies die niet nodig zijn (eigenlijk liever niet dan wel):
- Telefoon functie
- Camera functie
De prijs speelt geen rol.
Wat voor eigenschappen een PDA moet bezitten om aan de bovenstaande eisen te voldoen
durf ik niet te zeggen, ik hoop dat iemand mij hiermee zou kunnen helpen.
Kortom het gaat hier dus om een kwalitatief zeer goede PDA waar hij weer een (flinke) tijd mee vooruit gaan. Mijn vader heeft zich al laten adviseren in de winkel en daar is het volgende type uitgerold:
E-TEN X500
http://www.pdashop.nl/product/32866/e-ten-x500-gps.html
Ik hoop dat jullie ons zouden kunnen helpen zo dat mijn vader zo spoedig mogelijk een keuze kan maken.
De volgende eisen (op volgorde) worden gesteld:
- Naadloze uitwisseling met Outlook
- Zeer goede GPS functie (voor tracking - het programma Arcpad)
- Standaard PDA functies
- Bediening / menu's goed en overzichtelijk
Functies die niet nodig zijn (eigenlijk liever niet dan wel):
- Telefoon functie
- Camera functie
De prijs speelt geen rol.
Wat voor eigenschappen een PDA moet bezitten om aan de bovenstaande eisen te voldoen
durf ik niet te zeggen, ik hoop dat iemand mij hiermee zou kunnen helpen.
Kortom het gaat hier dus om een kwalitatief zeer goede PDA waar hij weer een (flinke) tijd mee vooruit gaan. Mijn vader heeft zich al laten adviseren in de winkel en daar is het volgende type uitgerold:
E-TEN X500
http://www.pdashop.nl/product/32866/e-ten-x500-gps.html
Ik hoop dat jullie ons zouden kunnen helpen zo dat mijn vader zo spoedig mogelijk een keuze kan maken.