Hoe stijg ik ook alweer op in Wings Of Fury (topspel
) , heb hem net gedownload, wil alleen niet echt lukken.
Je moest zowel gas geven als optrekken.. dus dat was geloof ik of (numeric) 7 of 1.. of 9 of 3.. eentje van die moest je ingedrukt houden en dat kwam je moeizaam omhoog.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Hee relax, die heb ik ook gehad.
Je moet inderdaad met 7 9 enz klote op het nummeriek gedeelte
Je moet inderdaad met 7 9 enz klote op het nummeriek gedeelte
op 1 of andere manier lukt het opstijgen inderdaad gewoon niet meer, heel vaag. te snelle pc misschien ?
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARHrhrhrgggggGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik heb dit super spel nog op de amiga gespeeld....... het opstijgen lukte me eerste nooit, en toen het landen nog......
maar uiteindelijk was ik zo goed, kon ik alle levels uitspelen.......... meesterlijk
ik heb dit super spel nog op de amiga gespeeld....... het opstijgen lukte me eerste nooit, en toen het landen nog......
maar uiteindelijk was ik zo goed, kon ik alle levels uitspelen.......... meesterlijk
Beetje balen dat ik het op internet niet meer kan vinden
tja dan moet je toch even beter zoeken of gewoon wat mensen hier vragen. we gaan je nu natuurlijk geen linkjes geven want dan vliegen de slotjes je om de oren
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
Niet om het een of ander Pizzaman, maar er staat geen e-mail adres. En ik had nog een linkje naar een site voor je.
Verwijderd
Wings of Fury ?Op maandag 05 februari 2001 22:53 schreef PWM het volgende:
Hoe stijg ik ook alweer op in Wings Of Fury (topspel) , heb hem net gedownload, wil alleen niet echt lukken.
Ik heb geen idee hoor, maar is dat een opvolger van fury3, of praat ik poep ?
Je praat dikke strontOp dinsdag 06 februari 2001 16:24 schreef Adro het volgende:
[..]
Wings of Fury ?
Ik heb geen idee hoor, maar is dat een opvolger van fury3, of praat ik poep ?
Dit spel is een beetje uit het stenentijdperk...
Je praat poep
Wings of Fury is een vliegspel van een jaar of 8 geleden, nog steeds 1 van de leukste die ik ooit heb gespeeld.
Verwijderd
Ik wist hetOp dinsdag 06 februari 2001 16:28 schreef Pizzaman het volgende:
[..]
Je praat dikke stront
Dit spel is een beetje uit het stenentijdperk...
* Pizzaman bedankt PWM voor zijn mail *
Maar zo ver was ik ook al...
Er staat verder geen link.
Maar zo ver was ik ook al...
Er staat verder geen link.
Wings of Fury...*zucht*
Frans spel geloof ik....hehegoeje uowe tijd!:)
Bommetjes gooien, torpedo lanceren...koel spel!
Ik heb het nog ergens op flop...
Frans spel geloof ik....hehegoeje uowe tijd!:)
Bommetjes gooien, torpedo lanceren...koel spel!
Ik heb het nog ergens op flop...
* Pizzaman wenst PWM veel werkplezier en wacht de e-mail af
Kheb hier nog een Pentium 60, zal hem weer eens in elkaar knutselen.
lees eerst deze hele tread of de faq voordat je zo'n domme post plaatst !
Je kan hem ook kopen. Hij is opnieuw uitgebracht op de kleuren gameboy. Te vinden bij Intertoys, Bart Smit, Frs en andere
Pagina: 1