verschil tussen WD3200KS en WD3200AAKS

Pagina: 1
Acties:

• DrDeathhand
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-02 21:41
Beste Mensen,

Ik zelf heb zelf in mijn pc 4x WD3200Ks schijven hangen, nu wilde mijn pa ook zo'n schijf hebben, en heeft die dus ook besteld, nu heb ik die schijf even te leen gekregen, en ook net uitgepakt en kom ik er achter dat die schijf een andere type aanduiding heeft, namelijk WD3200AAKS.

Nu heb ik online lopen zoeken naar het verschil tussen deze 2 en het enigste wat het zou kunnen zijn wat 1 van de weinige posts hierover op google zegt is dat bij de AAKS variant een SATA aansluiting zit en op de WD3200KS een SATA2 aansluiting zit.

Weet iemand of dit waar is??? en wat voor verschillen er nog meer zijn?? tussen deze 2??

Ik kan nog een foto toevoegen van de WD3200AAKS schijf als dat gewilt is, geeft het meer door bij een reactie en dan doe ik dat wel

Groeten van DrDeathhand

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Heb je niet meer informactie van de schijven? Want ik vind ze eigenlijk niet terug op de site van WD?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• DrDeathhand
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-02 21:41
Snakiej schreef op maandag 26 maart 2007 @ 21:58:
Heb je niet meer informactie van de schijven? Want ik vind ze eigenlijk niet terug op de site van WD?
Nou de WD3200KS moet je gewoon terug kunnen vinden, dit is gewoon de standaard 320gig schijf die op 7200 draait met een buffer van 16mb, kan je zo binnen 2 kliks terug vinden, maar die andere , daar zit het hem dus in, zelfs op de WDD site kan ik er helemaal niks over vinden.

Via google heb ik wel een aantal dingetjes gevonden maar dit is ook niet echt veel.

Dus daarom vraag ik het hier ook.

• TetsuoShima
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-12-2025

TetsuoShima

low energy output

aaks is de vernieuwde versie, heeft een hogere opslagdichtheid

Evil is done without effort, naturally, it is the working of fate; good is always the product of an art.