Voeding kapot?

Pagina: 1
Acties:

• Raz0r99
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-02 11:09
Hallo,

toen ik vanmiddag thuis kwam wilde ik mijn pc aanzetten. Ik heb er een stekkerdoos tussenzitten dus ik zette eerst de stekkerdoos aan. Toen ik het knopje van de stekkerdoos omzette knalde en flitste er iets. Ik had dus me pc nog niet aangezet, daarna deed ie helemaal niets meer.

Ik denk nu dat mijn voeding kapot is. Heeft iemand een idee hoe dit heeft kunnen gebeuren, zodat het niet nog is gebeurt als ik een andere voeding erin zet?

En zou mijn mobo,geheugen,hdd enzo ook kapot zijn?

Verwijderd

ik veronderstel dat je al geprobeerd hebt met een andere stekkerdoos? Wat flitste er? je pc of de stekkerdoos?

• VantageR
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Raz0r99 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 19:34:
En zou mijn mobo,geheugen,hdd enzo ook kapot zijn?
Dat kan je alleen te weten komen door een andere voeding te pakken. De kans bestaat er in ieder geval wel.

• Raz0r99
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-02 11:09
andere stekkerdoos uiteraard al geprobeerd maar hielp niets, en volgens mij flitste mijn pc. Moeilijk te zeggen want ik hing nogal ongelukkig om bij de stekkerdoos te komen :p

btw wat ik net vergeten ben te zeggen, ikheb afgelopen week een nieuwe kast gekocht zonder voeding en dus de voeding van mijn oude kast overgezet. Dit heeft bijna een week zonder problemen gedraait dus lijkt me niet dat ik iets fout aangesloten heb.

Verwijderd

je kan dit enkel testen met een nieuwe voeding, maar check alvorens eens al je stekkers na

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 19:59:
je kan dit enkel testen met een nieuwe voeding, maar check alvorens eens al je stekkers na
idd (inderdaad) pak een nieuwe en geen B-merk (zoals: q tec sweex etc. )
als je geluk hebt werkt alles nog ( ik was ooit eens een schroefje aan het vastdraaien en dan schiet je uit met je schroevendraaier recht in je psu en dat betekent vuurwerk. bij mij deed alle hardware het nog ik heb geluk gehad 8) een goede voeding kost zo'n 40/50/60 euro en hoger. dan heb je ook een goede. :P

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-02 20:12

Khaine

Python liefhebber

Een flits klinkt mij verdacht veel als kortsluiting in de oren. Testen met een andere voeding is sowieso actie nummer 1. Je zou ook nog even de huidige voeding open kunnen schroeven om te kijken voor verschroeide/verbrandde/opgeblazen onderdeeltjes. Weet je iig waar het aan lag :).

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Pagina: 1