Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount
Ik vind het mooie foto's. Technisch kan ik er niet veel over zeggen, vind macro wel mooi, maar heb er niet veel verstand van
Dell E6420 | Sony Cybershot WX220
Je combinatie geeft wel een erg fijne vergroting, maar heb het idee dat de DOF toch nog steeds aan de te krappe kant is. En als ik zo door je foto's heen kijk, kan ik niet aan je foto zelf opmaken met welke voorzet lens hij nou precies genomen is. Het lijkt elkaar op de foto niet echt te ontlopen.
Je foto's zijn niet het beste werk wat ik van je heb gezien.
Foto 3 had ik iig weggelaten.
Probeer eens in photoshop (geen idee of je dat gebruikt) het donkere gedeelte van je foto optelichten. Ze zijn imo wat aan de donkere kant, terwijl het met wat photoshop wel op te lossen is. Dit zijn denk ik na bewerking best nog goede foto's.
Verder zijn 9 en 10 ook nice.
Probeer eens in photoshop (geen idee of je dat gebruikt) het donkere gedeelte van je foto optelichten. Ze zijn imo wat aan de donkere kant, terwijl het met wat photoshop wel op te lossen is. Dit zijn denk ik na bewerking best nog goede foto's.
Ik ben het met Justawitte eens. Je gaf zelf aan dat je beperkt was met je onderwerp, maar toch. Ik zie zelf in ieder geval geen echte verbetering dan alleen met de raynox 250. Mischien de lichtgevoelighied? Maar nog steeds mooie fotos hoor!!Justawitte schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 12:19:
Je combinatie geeft wel een erg fijne vergroting, maar heb het idee dat de DOF toch nog steeds aan de te krappe kant is. En als ik zo door je foto's heen kijk, kan ik niet aan je foto zelf opmaken met welke voorzet lens hij nou precies genomen is. Het lijkt elkaar op de foto niet echt te ontlopen.
Het was gisteren een beetje uittesten voor het eerst, DOF aan de krappe kant, Dat weet ik nog niet. En foto’s te donker, dat kan en is ook iets persoonlijks, dat hoort wel een beetje bij mij.Justawitte schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 12:19:
Gisteren wel veel zon en wind, veel foto’s van boven naar beneden gemaakt daardoor kijk je redelijk donker in de foto. Ik heb expres niet veel aan bewerking gedaan. Ben wel redelijk Photoshop kundig.
En het zijn niet mijn beste foto’s dat klopt. Ook wou ik gisteren al te veel uittesten. Allerlei combinaties gemaakt o.a. de DCR 5320, de DCR 5320 met een +4 lensje, de DCR 5320 met de DCR 250 samen….. eigenlijk een beetje te gulzig.
Onderwerpen waren er inderdaad niet veel en daarbij wou ik veel te graag en dan wil het meestal toch niet zo als je wilt. Ik moet er nog even goed mee spelen en kijken wat de mooiste plaatjes geeft. Er kom vast nog meer.Frank|A schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 14:25:
[...]
Ik ben het met Justawitte eens. Je gaf zelf aan dat je beperkt was met je onderwerp, maar toch. Ik zie zelf in ieder geval geen echte verbetering dan alleen met de raynox 250. Mischien de lichtgevoelighied? Maar nog steeds mooie fotos hoor!!
Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount
Dat het donkere persoonlijk kan zijn, maar toch vind ik deze versie een stuk lekkerder kijken. Vooral omdat er nog een hoop detail zit wat anders haast niet zichtbaar is.Montana schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 19:27:
[...]
Het was gisteren een beetje uittesten voor het eerst, DOF aan de krappe kant, Dat weet ik nog niet. En foto’s te donker, dat kan en is ook iets persoonlijks, dat hoort wel een beetje bij mij.
Gisteren wel veel zon en wind, veel foto’s van boven naar beneden gemaakt daardoor kijk je redelijk donker in de foto. Ik heb expres niet veel aan bewerking gedaan. Ben wel redelijk Photoshop kundig.
Klopt, ik zal ze nog eens nalopen. Heeft ook misschien met verkleinen te maken. In iedergeval een aandachtspuntje, dus bedankt voor je tip.Justawitte schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 19:36:
[...]
Dat het donkere persoonlijk kan zijn, maar toch vind ik deze versie een stuk lekkerder kijken. Vooral omdat er nog een hoop detail zit wat anders haast niet zichtbaar is.
Pagina: 1