Toon posts:

[TFT] Samsung vga niet op vga poort

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een nieuwe pc gekocht(exclusief beeldscherm) ik wilde voor deze pc nu mijn oude beeldscherm gebruiken, een samsung syncmaster 151s, Deze heeft alleen een vga aansluiting. Nu wilde ik deze aansluiten op mijn videokaart (NVIDIA GeForce 7600 GS). Ik sloot dit beeldscherm dus ook gewoon aan op de vga aansluiting. Met het opstarten kreeg ik nog het beeld van het booten en voor de biosacces,, daarna ging het naar zwart, de pc bleef gewoon lopen.

Toen ik later het beeldscherm later met een verloopstuk van DVI->VGA op de dvi poort zette deed hij het wel gewoon, ik wil echter wel graag dat ik mijn DVI poort ook nog gewoon kan gebruiken, en die is nu dus bezet door een vga beeldscherm:S,, kan ik met enige mogelijkheid dit beeldscherm toch op de vga poort aansluiten?

Specs:
Besturingssysteem Microsoft Windows XP Media Center Edition
DirectX 4.09.00.0904 (DirectX 9.0c)

Moederbord:
CPU Type Intel Core2 CPU 1866 MHz (3.5 x 533)
BIOS Type Intel (02/25/07)

Scherm:
Video kaart NVIDIA GeForce 7600 GS (256 MB)
Monitor Samsung SyncMaster 150s/151s/155s/MagicSyncMaster CX151S [15" LCD]

Verwijderd

-edit: bij nader inzien denk ik dat er toch iets anders aan de hand is,

kan je sowieso wel opstarten met f8 in veilige modus? (op die knop rammen nog net tijdens/ na het bios..scherm)

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2007 19:22 ]

Verwijderd

Topicstarter
Haha dankjewel voor je reply en inzet, ik heb geprobeerd om F8 in te drukken, toen stond er de optie veilige modus, en er stond tot mijn verbazing ook VGA Modus inschakelen

E: en dit werkt nu ook :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2007 19:54 ]

Verwijderd

fijn dat het gelukt is :)

veel plezier met je nieuwe kompuiter :D