Toon posts:

Apple mail kleuren

Pagina: 1
Acties:
  • 149 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Een feature die beschikbaar is in Thunderbird en tot op dit moment (om voor mij onduidelijke redenen) nog steeds niet beschikbaar is in Apple's Mail is het kleuren van berichten. Het IS wel mogelijk, maar niet op een eenvoudige manier zoals in thunderbird, gewoon met 0, 1, 2 etc. kleurtjes meegeven aan verschillende mail dingen. Wel is het mogelijk om regels op te stellen. Ik wil gewoon mail kunnen markeren als belangrijk, nog naar kijken, actiepuntje/todo etc.

Is hier een makkelijk tooltje/scriptje voor? Ik heb al flink zitten zoeken, maar geen van de tooltjes doet wat ik ongeveer wil.

Bedankt!

Groet

• Step
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:34

Step

step@tweakers.net#

Wat jij zoekt zal waarschijnlijk standaard in OS X 10.5 Leopard zitten. Maar er zullen vast tools zijn hiervoor, alleen heb ik zelf geen idee waar. Misschien dat de mensen je kunnen helpen. :)

~Step @ Mac Mini M4 2024 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build

Verwijderd

Topicstarter
-Step- schreef op maandag 26 maart 2007 @ 18:30:
Wat jij zoekt zal waarschijnlijk standaard in OS X 10.5 Leopard zitten. Maar er zullen vast tools zijn hiervoor, alleen heb ik zelf geen idee waar. Misschien dat de mensen je kunnen helpen. :)
Jep, er zou een ideeën bus moeten zijn bij Apple 8)7. Met feature requests 8)7

Ik denk inderdaad dat Leopard het wel zal hebben, maar vind het gek dat ze dit na al die tijd nog niet geimplementeerd hadden in Mail. Vind het verder wel een fijn programma, maar jammer dat ze geen handige shortcuts hebben voor mail coloring.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2007 18:36 ]

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:22

breinonline

Are you afraid to be known?

Op deze site staan een hele hoop plugins en add-ons. Wellicht is deze een optie?

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:17
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 18:35:
[...]

Jep, er zou een ideeën bus moeten zijn bij Apple 8)7. Met feature requests 8)7

Ik denk inderdaad dat Leopard het wel zal hebben, maar vind het gek dat ze dit na al die tijd nog niet geimplementeerd hadden in Mail. Vind het verder wel een fijn programma, maar jammer dat ze geen handige shortcuts hebben voor mail coloring.
http://www.apple.com/macosx/feedback/ ;-)

Hier had uw reclame kunnen staan.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ze twee verzoeken gestuurd ;). 1 is die van Mail coloring en de 2e is de vraag of het niet mogelijk is om een vinkje in System Preferences erbij te zetten die ervoor zorgt dat je het opstart geluid kunt uitzetten... Waarom dit nog steeds niet kan is me ook nog steeds een raadsel...

OK, er is een TOOL voor... maar hoe moeilijk moet het zijn om dit te includen bij de system preferences |:(

Verder ben ik nog hartstikke tevreden over mijn beide appeltjes hoor :+

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Met MailActOn kun je een shortcut maken (bijvoorbeeld ` en dan 1) om een mailtje een bepaalde kleur te geven.

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11-2025

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Ook ik zou graag deze feature willen hebben. Tot nu toe heb ik trouwens gered door een mapje belangrijk aan te maken aan de linkerkant.

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 20:10:
[...]

Ik heb ze twee verzoeken gestuurd ;). 1 is die van Mail coloring en de 2e is de vraag of het niet mogelijk is om een vinkje in System Preferences erbij te zetten die ervoor zorgt dat je het opstart geluid kunt uitzetten... Waarom dit nog steeds niet kan is me ook nog steeds een raadsel...

OK, er is een TOOL voor... maar hoe moeilijk moet het zijn om dit te includen bij de system preferences |:(

Verder ben ik nog hartstikke tevreden over mijn beide appeltjes hoor :+
Beetje een omweg. maar als je je geluid mute in OS X dan hoor je het bij het opstarten ook niet.

Gebruik je alleen nooit de sluimerstand ? Macs uitzetten doe ik al jaren niet meer.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Pagina: 1