Toon posts:

Mediaplayers

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik ben van plan om zo mediaplayer te kopen (http://www.pixmania.nl/nl...-mpix-355-250-gb-usb.html) om films en tv-series op me tv te kijken.
Maar me vraag is ondersteunt die ook srt ondertitelings want die site van hun is frans en ik versta er niks van. Of een andere mediaplayer die het wel ondersteunt.
Alvast bedankt.

• QuaQu
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-08-2021
Heb even de titel van het apparaat door Google + " subitles" gehaald en dit kwam eruit:
Very easy to use also thanks to the remote control: fast forward and backward, zoom and even subtitle display for DivX (SRT). Furthermore you can take advantage of your library of music and your compilations throughout your HiFi system.
Was de eerste hit, blijkbaar srt-support en nog in het Engels ook!

"Ik heb een boel geld uitgegeven aan drank, vrouwen en snelle auto's. De rest heb ik over de balk gesmeten." - George Best

• Bozozo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-02 17:12

Bozozo

Your ad here?

VobSub projecteert srt ondertitels onder je film, ongeacht welke player je gebruikt. Dus je kunt zelfs films in Winamp draaien met ondertiteling.

edit: niet goed gelezen. Geen idee of vobsub werkt met zo'n externe hdd / mediaplayer... ik denk het niet eigenlijk.

[ Voor 18% gewijzigd door Bozozo op 26-03-2007 17:14 ]

TabCinema : NiftySplit