Moderatie-punten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MucGhuine
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 06:49
Ik merk dat ik tijdens het actief bijhouden van Tweakers, ik nu sneller door mijn punten heen ga als voorheen, waardoor ik eerder geneigd ben om ondergewaardeerde/overgewaardeerde reacties niet bij te stellen. Er zijn minder moderators, dus om alle reacties toch te modereren gaan de actieve moddereters harder door hun zuur verdiende puntjes heen.

Het kan trouwens zijn dat er voor de invoering van het nieuwe moderatie-systeem al een topic hierover was, maar toen waren er meer mensen met puntjes om te verdelen en waren er ook veel meer puntjes om te verdelen.

Ik weet niet of dit echt een probleem is, gezien het mij ook dwingt om andere dingen te gaan doen als mijn puntjes op zijn (gezonde zelf-regulering), maar misschien is het iets om over na te denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Per mod gebruik je één punt, dit is niet veranderd afaik :?

Verder is een 0 - gemod geven nu niet meer nodig, omdat er genoeg anderen rondlopen. (goede modders dus)

[ Voor 6% gewijzigd door TheZeroorez op 26-03-2007 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MucGhuine
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 06:49
Wat ik vooral bedoel is dat voorheen het meeste al gemodereerd was als ik weer eens keek, omdat iedereen die online was kon modereren, nu zie je soms bij de moderatie queue zo'n lijst met veel nog te modereren reacties, zelfs in topics die je nog geen minuut daarvoor volledig doorgelopen was dat er weer heel veel replies bijgekomen waren, die normaal gesproken door héél véél mensen ook vanzelf gemodereerd zouden worden en nu 'slechts' door een 450 personen. Hierdoor is er meer te doen als je aan het modereren slaat en ben je dus ook sneller door je puntjes heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-10 22:04

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Bij mij lijkt het juist andersom te gaan. Sinds ik nu actief ga modden (elk half uur wel even 5 minuten ofzo) schieten mijn modpunten omhoog. Normaal zat ik op zo'n 200 modpunten, nu zit ik na twee dagen modden al op 450, en ik raak er maar niet doorheen. Alhoewel ik nu ook wel anders ben gaan modereren. Ik ben minder snel geneigd om alle reacties te modden, omdat het grootste deel redelijk goed gemod wordt. Eigenlijk mod ik nu alleen nog op nieuwe reacties en reacties die in mijn ogen een verkeerde rating hebben.

offtopic:
Er moet alleen wat minder snel gepost worden. Heb je net een heel draadje doorgelopen, staan er weer 4 nieuwe :P

[ Voor 11% gewijzigd door MueR op 26-03-2007 18:31 ]

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:12

Cyphax

Moderator LNX
* Cyphax heeft ook nog nooit zoveel punten gehad als nu :+

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroontjesPen
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-10 22:16

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

Dat moderatie punten systeem blijft een vreemd fenomeen.
Normaal gesproken haal ik nu normaal 60 punten per dag. Dat is op zich best genoeg om te modden.
Wanneer ik het nuttig vind om ook een post te plaatsen loopt dat getal een beetje op voor die dag.

Wat ik al eerder aanhaalde is het feit dat je steeds minder punten krijgt als je een pagina later op de dag leest. Daarom lees en mod ik ook een beetje tactisch bv direct na 00:00 uur.
Misschien dat bij het nieuwe mod systeem ook dit meegenomen kan worden.
Met een breedband verbinding is de huidige telling niet meer echt eerlijk.

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom helemaal niet door mijn modpunten heen. Het blijft maar stijgen. Zit nu al op 2200 2308 punten, en het lijkt niet op te houden. Hoe meer ik modereer, hoe harder het stijgt lijkt met wel...

Ik modereer behoorlijk actief... wat ik echter niet doe, is 0-gemodereerd uitdelen. Dat doet immers toch niets nuttigs. Dus alleen -1 en -1's...

(edit: punten aantal... +100 in 1 uur. Ik nie snap nie.... :? )

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2007 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik zit nu aan de 500 oid, en daar blijft het ook bij. 0 uitdelen doe ik alleen bij een 'populaire' of 'gewaagde' draad, zoals die $1M laptop oid.

Trouwens, die lijst met ongemodde dingen is echt meer dan 2x zo kort als normaal :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-10 22:04

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

TheZeroorez schreef op maandag 26 maart 2007 @ 22:19:
Trouwens, die lijst met ongemodde dingen is echt meer dan 2x zo kort als normaal :o
Er komt alleen geen eind aan :P

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-10 14:29

DinX

Motormuis

Cyphax schreef op maandag 26 maart 2007 @ 18:40:
* Cyphax heeft ook nog nooit zoveel punten gehad als nu :+
Met dom. Ik snap het ook niet. Ik dacht dat ik in het weekend ergens in de 200 punen had, en nu ineens 355 :?

Ofwel was het kalm @ work O-)

[ Voor 4% gewijzigd door DinX op 26-03-2007 22:24 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Pagina: 1